اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات واترپلوی قهرمانی کشور

تیم واترپلوی بانوان زنجان تیم گیلان را شکست داد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت شنای استان زنجان گفت: تیم واترپلوی زنجان در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی کشور، موفق به شکست تیم گیلان شد.

تیم واترپلوی بانوان زنجان تیم گیلان را شکست داد

معصومه اشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان نتیجه بازی تیم واترپلوی زنجان با گیلان را 25 به شش به نفع زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: بازی بعدی این تیم با خوزستان است که عصر امروز برگزار می‌شود.

وی از حضور هفت تیم در مسابقات قهرمانی واترپلوی بانوان کشور خبر داد و افزود: این مسابقات با شرکت تیم‌های زنجان، اصفهان، توابع تهران، تهران، خوزستان، گیلان و فارس برگزار می‌شود.

نایب رئیس بانوان هیئت شنای استان زنجان تعداد اعضای هر یک از تیم‌های حاضر در مسابقات واترپلوی قهرمانی کشور را 15 نفر اعلام کرد و گفت: 105 نفر برای حضور در مسابقات واترپلوی قهرمانی کشور به زنجان سفر کرده‌اند.

وی مسابقات واترپلوی زنجان را هشتمین دوره مسابقات عنوان و تصریح کرد: زنجان طی چند سال گذشته یک پای فینال این مسابقات بوده و سال گذشته هم قهرمان شده است.

اشتری از تشکیل جلسه هماهنگی مسابقات در شب گذشته خبر داد و افزود: در این جلسه کمیته فنی مسابقات هم مشخص شده است.

شایان ذکر است، مسابقات قهرمانی واترپلوی بانوان کشور از صبح امروز آغاز و به مدت سه روز در استخر قهرمانی شهید شهبازی زنجان واقع در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول