اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله مقدماتی فوتبال دختران نوجوان آسیا صورت گرفت

گلزنی بانوی قمی در تیم ملی فوتبال بانوان

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان با گلزنی فوتبالیست قمی به مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا صعود کرد.

گلزنی بانوی قمی در تیم ملی فوتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال قهرمانی دختران نوجوان زیر 16 سال آسیا در شهر کلمبو کشور سریلانکا به پایان رسید و چهره دو تیم صعودکننده از این گروه به جمع تیم‌های برتر مرحله نهایی مشخص شد.

در این گروه تیم‌های ملی فوتبال دختران نوجوان ایران، سریلانکا، هند و ازبکستان حضور داشتند که سرانجام تیم ملی ازبکستان با دو پیروزی و هفت امتیاز به عنوان صدرنشین و تیم ملی دختران نوجوان کشورمان با دو پیروزی و شش امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شدند.

در بازی‌های گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دختران نوجوان آسیا در رده سنی زیر 16 سال، تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان در حالی موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی شد که یک بار در این گروه تلخی باخت را تجربه کرد.

دختران فوتبالیست کشورمان در نخستین دیدار خود در این گروه برابر تیم ملی فوتبال دختران هند به میدان رفتند و در حالی که در طول 90 دقیقه کاملا برتر نسبت به حریف بازی می‌کردند توانستند این تیم را با نتیجه جالب توجه پنج بر دو شکست بدهند و بدین ترتیب شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند.

روز پایانی دیدارهای این گروه با انجام دو مسابقه حساس پیگیری شد و در حالی که تیم ملی ازبکستان نتوانست تیم ملی دختران نوجوان زیر 16 سال هند را شکست بدهد و با این تیم به تساوی یک بر یک رسید، تیم دختران ایران نیز در مصاف با سریلانکا با سه گل به پیروزی رسید.

در دیدار روز پایانی برابر تیم ملی دختران سریلانکا که از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خودی نیز برخوردار بود، حدیث قره‌بیگلو از دختران آینده‌دار فوتبال استان قم توانست یکی از سه گل تیم ملی را به ثمر رسانده و نقش تأثیرگذاری در پیروزی تیم ایران و صعود تیم به مرحله نهایی ایفا کند.

این در حالی است که مروارید نصر دیگر بانوی فوتبالیست قمی نیز در این دیدار به خوبی از دروازه تیم ملی حراست کرد و مانع گلزنی بازیکنان تیم ملی نوجوانان کشور سریلانکا شد، ضمن اینکه فاطمه سادات موسوی نیز دیگر بانوی قمی عضو تیم ملی نوجوانان در این بازی‌ها بود و تیم ملی بدین ترتیب راهی مرحله نهایی فوتبال دختران نوجوان زیر 16 سال آسیا شد.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول