اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد

توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: هرچقدر بتوانیم فضای کتابخوانی را توسعه دهیم و زیرساخت‌های موثری را در این راستا فراهم کنیم با استقبال بیشتری در زمینه کتابخوانی از سوی مردم مواجه خواهیم شد.

توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین پرآور در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استان گفت: استان بوشهر به لحاظ فرهنگ کتابخوانی پیشرفت روبه رشدی را دارا است و مقرر است که این امر با اهتمام هر چه بیشتر در استان برگزار شود.

معاون استاندار بوشهر بیان داشت: مطالعه و کتابخوانی موضوعی با اهمیت است و این امر در کشور ما هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با افزایش نرخ با سوادی افزایش یافته است.

وی بیان داشت: اگر چه امروزه دسترسی به فضای مجازی به راحتی میسر است، لیکن این امر از اهمیت مطالعه نمی‌کاهد و هر چقدر بتوانیم فضای کتابخوانی را توسعه دهیم و زیرساخت‌های موثری را در این راستا فراهم کنیم با استقبال بیشتری در زمینه کتابخوانی از سوی مردم مواجه خواهیم شد.

معاون سیاسی استاندار بوشهر افزود: توسعه استان نیازمند پیوست‌های فرهنگی است و باید شرایطی را فراهم کنیم که این کار بزرگ فرهنگی را با اهتمام هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان به پیش ببریم.

پرآور مسئولیت اطلاع‌رسانی و حضور در بین مراجعین برای مصاحبه با مردم، ممیزی کتب عرضه شده در نمایشگاه، تأمین امنیت، تبلیغات محیطی، برپایی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی سیار را جزئی از وظایف دستگاه‌های اجرایی مختلف خواند.

وی بر عرضه کتب در سطوح مختلف تحصیلی تا حوزه و دانشگاه به انضمام کتب تخصصی و مرجع، دعوت از ناشرین و نویسندگان شاخص کشوری، ایجاد غرفه‌های حجاب و عفاف، پاسخگویی به شبهات و احکام و فراهم کردن شرایط حضور آسان محصلین،دانشجویان و ساکنین شهرستانی در این نمایشگاه تأکید کرد.

لازم به ذکر است نمایشگاه بزرگ کتاب به مدت یک هفته از 23 تا 29 آذرماه در مجتمع نهم دی بوشهر برپا می‌شود.

انتهای پیام/66006/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول