اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

راه‌اندازی 10 خانه دیجیتال در کانون‌های مساجد قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از راه‌اندازی 10 خانه دیجیتال شامل اینترنت و بازی‌های سالم در کانون‌های مساجد قم خبر داد.

راه‌اندازی 10 خانه دیجیتال در کانون‌های مساجد قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا به تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق صنعت تولید بازی‌های رایانه‌ای با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در استان، آشنا شدن جوانان و نوجوانان با بازی‌های رایانه‌ای تولید داخل و همچنین آشنا کردن مخاطبین بازی‌های خارجی با آسیب‌ها و اثرات منفی و مخرب آن بر روی کاربران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم راه‌اندازی خانه‌های دیجیتال در کانون‌های مساجد استان است که به همین منظور 10 خانه دیجیتال شامل اینترنت و بازی‌های سالم تولید داخل به زودی در استان آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: همچنین مرکز رشد دانشگاه قم با همکاری اداره کل ارشاد و استانداری در بحث اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای نسبت به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌کند و این کار برای نخستین بار در سطح کشور انجام شده و امیدواریم این مرکز در طول سال با برگزاری کلاس‌ها به آسیب‌شناسی اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای خارجی پرداخته و این آسیب‌ها را برای مخاطبان و کاربران تبیین کند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول