اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد خبر داد

پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن مهر در فیروزآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزآباد گفت: پروژه مسکن مهر فیروزآباد پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد و تعاونی‌ها موظف هستند نسبت به واریز انشعاب آب، برق و گاز واحدها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

پیشرفت 90 درصدی پروژه مسکن مهر در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن فیروزآباد که در سالن اجتماعت فرمانداری این شهرستان و با حضور نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه پروژه مسکن مهر از ماندگارترین کارهای دولت خدمتگزار است اظهار داشت: پروژه مسکن مهر فیروزآباد پس از پالایش صورت گرفته از مجموع 3 هزار متقاضی، 692 نفر در قالب هفت تعاونی با سهم آورده 5 میلیون و بعد 20 میلیون تومان تسهیلات شروع شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر در ابتدا با پیشرفت خوبی همراه بود اضافه کرد: به دلیل تعلل برخی پیمانکاران و افزایش دستمزد و بهای مصالح ساختمانی از سال 89 پروژه از سرعت مطلوبی برخوردار نبوده که با برگزاری جلسات متعدد شورای مسکن و پیگیری‌های صورت گرفته، روند این پروژه تسریع شد.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه داد: آورده متقاضیان مسکن مهر از 5 میلیون تومان به 11 میلیون تومان رسیده است و در صورتی که این پروژه با کندی پیش برود آورده‌ای که از سوی متقاضیان باید پرداخت شود، افزایش می‌یابد.

بهمنی  ادامه داد: وام مسکن مهر با پیگیری‌های فرمانداری از 20 میلیون تومان به 22 میلیون و با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این مبلغ به 25 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: با برگزاری جلسات متعدد شورای مسکن توانسته‌ایم با تعامل و هماهنگی مدیران ادارات مرتبط با این پروژه برای زیرساخت‌ها از قبیل آب، برق، گاز و تلفن به شهرک مسکن مهر اقدام کنیم که در حال انجام است.

رئیس شورای مسکن مهر شهرستان فیروزآباد ابراز داشت: در حال حاضر محوطه‌سازی شهرک مسکن مهر توسط شهرداری در حال انجام است که در آینده نزدیک انجام می‌شود.

بهمنی با بیان اینکه سند تجمیعی شهرک مسکن مهر و بلوک‌ها صادر شده است خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد ادارات ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی و نظام مهندسی نسبت به تنظیم صورت مجلس تفکیکی واحدها و صدور سند تک‌برگی به‌نام متقاضیان اقدامات لازم را صورت دهند.‌

نماینده دولت در شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده در پروژه مسکن مهر عدم پرداخت سهم آورده متقاضیان است افزود: مدیر عاملان تعاونی‌های هفت‌گانه با برگزاری جلسات با تمام اعضا باید هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ باقی‌مانده آورده متقاضیان اقدام کنند تا شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه در آینده نزدیک باشیم.

وی در پایان با بیان این که پروژه مسکن مهر فیروزآباد پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد بیان داشت: تعاونی‌ها موظف هستند نسبت به واریز انشعاب آب، برق و گاز واحدها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول