اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد اعلام کرد

بهسازی 10 هزار واحد مسکن روستایی در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: تاکنون بیش از 10 هزار واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان عنبرآباد بهسازی شده است.

بهسازی 10 هزار واحد مسکن روستایی در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از جمله مجموعه‌هایی است که به توسعه منطقه جنوب استان کرمان توجه ویژه‌ای داشته است.

وی با تقدیر از توجه اداره کل نسبت به این شهرستان افزود: تاکنون بیش از 10 هزار واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان عنبرآباد بهسازی شده است که نشان از خدمات شایان دولت‌های نهم و دهم دارد.

مشایخی با اشاره به اینکه نظارت خوبی بر ساخت و سازهای مسکن در این شهرستان توسط بنیاد مسکن صورت گرفته است، تصریح کرد: ساخت‌ و سازها در این شهرستان توسط مردم صورت می‌گیرد و با پیگیری‌های به عمل آمده، پیمانکاران حذف شده‌اند.

وی با بیان اینکه بهسازی مسکن در شهرستان عنبرآباد روند خوبی داشته است، ابراز داشت: امیدواریم، مدیریت جدید، نظارت جدی‌تری بر ساخت و سازهای مسکن این شهرستان داشته باشد.

مشایخی با تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع توسط مدیران عنوان کرد: این مقوله مهم در مجموعه اداری شهرستان عنبرآباد سرلوحه کار مدیریت اجرایی قرار دارد و به آن توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

فرماندار عنبرآباد نظم و انضباط مدیران را الگوی کارکنان خواند و گفت: نظم و انضباط روند سرعت کار را افزایش می‌دهد و در نتیجه انعکاس و تأثیرگذاری بهتری نیز دارد.

حسین احمدیوسفی مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان عنبرآباد نیز اظهار داشت: در بخش مسکن مهر بیش از یک‌هزار و 680 نفر برای دریافت تسهیلات 200 میلیون ریالی به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

وی افزود: بیشترین ساخت و ساز مسکن مهر شهری انفرادی در میان شهرهای زیر 20 هزار نفر در شهرستان عنبرآباد وجود دارد که نشان از تلاش‌های این نهاد انقلابی است.

احمدیوسفی تصریح کرد: همچنین از جمله فعالیت‌های دیگر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان عنبرآباد تهیه و اجرای بیش از 15 طرح هادی روستایی در مدت سه سال گذشته است.

مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان عنبرآباد نیز در این آیین اظهار داشت: با اجرای طرح‌های بهسازی مسکن در منطقه جنوب کرمان شاهد تغییر چهره مناطق روستایی هستیم.

مهرزاد سعیدی با اشاره به اینکه مدیریت اجرایی شهرستان نشان داده که به صورت شبانه‌روزی در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده است، عنوان کرد: امیدوارم، بتوانم در کنار سایر مدیران بخشی از مشکلات این منطقه را رفع کنم.

وی خدمت به مردم را همواره سرلوحه کار مدیران دانست و ابراز داشت: امیدواریم با همراهی و همدلی مردم و وحدت مسئولان و همچنین با استفاده از تجربیات آن‌ها گام‌های مؤثری در این راستا برداریم.

انتهای پیام/80005/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول