اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح‌های خودمالک و 99 ساله

296 واحد مسکن مهر در جیرفت احداث شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: 296 واحد مسکن مهر در قالب طرح‌های خودمالک و 99 ساله در جیرفت احداث شده است.

296 واحد مسکن مهر در جیرفت احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان مسئولیت‌ها را در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت دانست و اظهار داشت: باید اهداف تمام مسئولان بر اساس ارزش‌ها و اصولی که در مدیریت دارند، خدمت به خداوند و خلق او باشد.

وی با اشاره به اینکه در بحث مسکن روستایی خدمات قابل توجهی در سطح شهرستان جیرفت انجام شده است، افزود: به ویژه در سطح روستاها، بخش‌ها و مناطق صعب‌العبور کوهستانی کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

معناصری با بیان اینکه 296 واحد مسکن مهر در قالب طرح‌های خودمالک و 99 ساله در جیرفت احداث شده است، تصریح کرد: همچنین یک‌هزار هکتار زمین در قالب 700 قطعه به متقاضیان مسکن واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در نهایت مسئولیت بخش مسکن به یکی دیگر از مدیران مجرب فعال در منطقه جنوب کرمان سپرده شده است، ابراز داشت: تعامل مجموعه فرمانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی با مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیز ادامه می‌یابد تا قطار پرسرعت مسکن روستایی با سرعت بیشتری حرکت کند.

حسین احمدیوسفی مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت نیز در این آیین با اشاره به سوابق کاری خود اظهار داشت: امیدوارم با استفاده از تجربیات مدیر سابق بنیاد و تعامل و همکاری مسئولان بتوانم در این عرصه موفق عمل کنم.

به گزارش فارس، در آیین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت با ابلاغ حکم مدیرکل این بنیاد حسین احمدیوسفی به عنوان مدیر جدید معرفی و با اهدای لوح از خدمات محسن مسلمی‌نیا مدیر سابق بنیاد تقدیر شد.

انتهای پیام/80001/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول