اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

300 واحد مسکن مهر استان یزد در انتظار متقاضی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در حال حاضر 300 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف استان یزد احداث شده و در انتظار متقاضی است.

300 واحد مسکن مهر استان یزد در انتظار متقاضی است

امرالله فلاح‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در حال حاضر 300 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر آماده است که این واحدها متقاضی ندارد و افراد واجد شرایط می‌توانند برای خرید این واحدها اقدام کنند.

وی افزود: مردم برای تقاضای این واحدها می‌توانند به تعاونی‌های مسکن مهر مراجعه کرده و با کسب اطلاع از شرایط از مزایای طرح مسکن مهر بهره‌مند شوند.

فلاح‌زاده با بیان اینکه ثبت‌نام در این طرح در استان یزد متوقف شده و سازمان مسکن و شهرسازی متولی فاز دوم اجرای این طرح است، بیان کرد: 300 واحد مسکن مهر در واقع فرصتی برای جا ماندگان از فاز اول اجرای این طرح است.

وی یادآور شد: این واحدها در ابرکوه، طبس، مهریز و تفت به صورت ویلایی و در میبد، بافق و یزد به صورت آپارتمانی قابل واگذاری است.

فلاح‌زاده با اشاره به قیمت تمام شده مسکن مهر در استان یزد عنوان کرد: واحدها به طور میانگین متری 350 هزار تومان تحویل متقاضیان می‌شود.

وی همچنین از افزایش تسهیلات مسکن مهر خبر داد و یادآور شد: تسهیلات بانکی طرح عظیم مسکن مهر از 220 میلیون ریال به 250 میلیون ریال افزایش یافت.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: افزایش میزان تسهیلات بانکی طرح عظیم مسکن مهر از 220 میلیون ریال به 250 میلیون ریال می‌تواند نقش مهمی در شتاب بخشیدن به اجرای آن داشته باشد.

انتهای پیام/2464/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول