اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 177 خاورشهر خبر داد

ناکامی سارق لوازم خودرو در فروش اموال مسروقه

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 177 خاورشهر از دستگیری یک سارق سابقه‌دار لوازم خودرو طی اجرای طرح امنیت محله محور در جاده محمدآباد خبر داد و گفت: متهم هنگام فروش اموال مسروقه شناسایی و بازداشت شد.

ناکامی سارق لوازم خودرو در فروش اموال مسروقه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سعیدرضا جمشیدی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در یکی از گاراژهای ضایعاتی در جاده محمدآباد متوجه فردی که قصد فروش تعدادی لوازم خودرو را داشت شدند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به او نزدیک شدند اما مظنون به محض مشاهده پلیس وسایل را رها کرده و با موتورسیکلتی که در کناری پارک شده بود متواری شد که با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

رئیس کلانتری 177 خاورشهر بیان کرد: ماموران طی یک تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه از متهم که «عربعلی» نام داشت وی ضمن اعتراف به اینکه سابقه‌دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت لوازم خودرو بازداشت شده است، گفت «برای فروش لوازم خودرو مسروقه به این مکان آمده بودم.»

جمشیدی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهم چهار عدد درب خودرو پیکان، دو عدد کمک فنر و کفی بدنه پیکان که با هوابرش بریده شده بود و تعدادی لوازم خودرو کشف شد که ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در ارتباط با جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول