اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای پانزدهمین مرحله طرح شناسایی و دستگیری سارقان

42 فقره سرقت در گلستان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری 11 سارق و کشف 42 فقره سرقت در راستای پانزدهمین مرحله طرح شناسایی و دستگیری سارقان خبر داد.

42 فقره سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، محمدرضا اکبری از اجرای پانزدهمین مرحله طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‎دار و تحت تعقیب طی 2 روز گذشته خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح که با بسیج تمام نیروها و امکانات توسط مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان به اجرا گذاشته شد 9 سارق و 2 مالخر شناسایی و طی چند مرحله عملیات دستگیر شدند.

اکبری از کشف 22 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در راستای اجرای این طرح خبر داد و افزود: با پیگیری‎های مأموران 6 دستگاه خودروی مسروقه و سه دستگاه خودرو با دستور توقیف از سوی مراجع قضایی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کشف پنج فقره سرقت اماکن، یک فقره سرقت ماشین‌آلات کشاورزی، یک فقره سرقت منزل و کشف یک فقره سرقت احشام را از دیگر موفقیت‎های مأموران عنوان کرد.

انتهای پیام/2307/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول