اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد

کشف 59 فقره سرقت در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در راستای پانزدهمین مرحله طرح عملیات مبارزه با سارقان وسایل نقلیه 59 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی کشف شد.

کشف 59 فقره سرقت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، محمدرضا اکبری اظهار داشت: پانزدهمین مرحله طرح عملیات مبارزه با سارقان وسایل نقلیه طی یک هفته گذشته با بسیج تمام امکانات و نیروها در سطح استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این طرح چهار سارق موتورسیکلت دستگیر و 22 فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی همچنین در این طرح موفق به دستگیری سه سارق حرفه‎ای وسایط داخل خودرو و کشف 14 فقره سرقت شدند.

اکبری گفت: ماموران پلیس آگاهی در این طرح همچنین دو سارق اماکن خصوصی را دستگیر وسارقان در تحقیقات به عمل آمده به 12 فقره اعتراف کردند.

وی کشف 11 فقره سرقت وسایط داخلی خودرو را از دیگر موفقیت‎های کارکنان در اجرای این طرح عنوان کرد و بیان داشت: با تلاش ماموران در مجموع در این طرح 10 سارق دستگیر و 59 فقره سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان همچنین از دستگیری دو سارق حرفه‎ای وسایل داخل خودرو و اعتراف آنان به 13 فقره سرقت خبر داد.

اکبری گفت: وقوع سرقت‎های متعدد وسائل داخل خودرو در نقاط مختلف سطح شهر گرگان ماموران پلیس آگاهی را بر آن داشت تا با تشکیل گروهی ویژهْ تحقیقات را برای شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار قرار دهند.

وی اذعان داشت: پس از چند روز کار اطلاعاتی و پلیسی ماموران به هنگام گشت‎زنی در سطح شهر سارقی را که در حال سرقت از یک دستگاه خودرو بود شناسایی و طی یک تعقیب و گریز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به 13 فقره سرقت وسایل داخل خودرو در سطح شهر با همکاری یکی از همدستانش اعتراف کرد.

اکبری همچنین افزود: با تلاش ماموران از تمامی صحنه‎های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و شاکیان نیز شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: همدست سارق نیز طی یک عملیات دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول