اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

کشف 7 فقره سرقت در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از کشف هفت فقره سرقت و دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

کشف 7 فقره سرقت در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف هفت فقره سرقت در آستارا اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان آستارا ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

به گفته وی، متهم در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به هفت فقره سرقت منازل، سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، پارکینگ منازل و همچنین سرقت کابل و سیم برق اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده از طریق مقام‌های قضایی روانه زندان شد.

این مسئول کشف توتون قاچاق و لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در ایست بازرسی قلعه آستارا را از دیگر اقدام‌های پلیس عنوان کرد و افزود: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه در هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودروی سواری پژو بیش از یک‌هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی بدون مجوز گمرکی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی سه‌راهی قلعه در عملیات دیگری مقدار 436 کیلوگرم توتون قاچاق را از داخل یک دستگاه اتوبوس که از مسیر اردبیل به آستارا در حال حرکت بود را کشف و ضبط کردند.

خورسند با اشاره به تخلفات راهنمایی و رانندگی در آستارا خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در هفته گذشته یک‌هزار و 71 مورد تخلف راهنمایی و رانندگی اعمال قانون کردند که از این تعداد، 40 دستگاه خودرو و 44 دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

انتهای پیام/84001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول