اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم خبر داد

دستگیری باند سرقت منازل بم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بم از دستگیری باند سرقت منازل و کشف اموال مسروقه در عملیات روز گذشته ماموران کلانتری 12 این شهر خبر داد.

دستگیری باند سرقت منازل بم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، هادی ثمره با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعلام وقوع دو مورد سرقت در اواخر هفته گذشته ماموران انتظامی در پی شناسایی و دستگیری مجرمان، تحقیقاتی از مال‌باختگان به عمل آوردند.

وی افزود: با انجام یک سری اقدامات پلیسی یک نفر از خریداران اموال سرقتی شناسایی و در تحقیقات مشخص شد وی به تازگی مقداری لوازم منزل خریداری و در مکانی مخفی کرده است.

فرمانده انتظامی بم بیان کرد: ماموران انتظامی موفق شدند در یک عملیات ضربتی دو سارق که با یکدیگر برادر بوده و از منازل سرقت می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: این دو سارق به مراجع قضائی تحویل داده شدند و تعدادی وسایل منزل از آنها کشف شد.

کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر

همچنین ماموران انتظامی بم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بم ـ کرمان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

پس از انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ پلیس در بازرسی از آن بیش از 13 کیلوگرم حشیش جاسازی شده در بدنه خودرو را کشف و ضبط کرد. در این عملیات ماموران انتظامی یک قاچاقچی را دستگیر و به همراه مواد کشف شده تحویل دستگاه قضائی دادند.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول