اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار تهران خبر داد

بازپس‏گیری بخشی از اراضی پردیس و بومهن از زمین‏خواران

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار تهران از بازپس‏گیری بخش عمده‏ای از اراضی پردیس و بومهن از چنگال زمین‏خواران خبر داد.

بازپس‏گیری بخشی از اراضی پردیس و بومهن از زمین‏خواران

محمدرضا محمودی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این میزان قابل توجه از اراضی به نفع دولت و برای مردم احیا شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه، مأموران بازرسی نیروی انتظامی و دست‏اندرکاران قوه قضاییه کمک بسیار شایان توجهی به استانداری تهران داشته‏اند.

محمودی اضافه کرد: این سبک و سیاق از عملکرد تا احیای کامل همه اراضی استان تهران و خروج آنها از چنگال زمین‏خواران ادامه دارد.

500 مورد تخریب از ابتدای امسال

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: از جمله تأکیدات الزام‏آور استانداری تهران به سازمان جهاد کشاورزی این استان، مقابله با تغییر کاربری‏های غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: مسئولان این سازمان نیز به جد ایستادگی برابر متخلفان و سودجویان از اراضی بیت‏المال را در دستور کار خود قرار داده‏اند.

محمودی اضافه کرد: انجام بیش از 500 مورد تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز از ابتدای سال‏جاری تاکنون خود مهر تأییدی بر این مدعاست.

پروژه عمرانی جدیدی در تهران تعریف نمی‏شود

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه پروژه عمرانی جدیدی در این استان تعریف نمی‏شود، اظهار داشت: بر اساس اولویت‏بندی‏های صورت گرفته، اتمام طرح‏های عمرانی برخوردار از پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تنها موضوع متوقف، آغاز عملیات جدید عمرانی و تعریف پروژه‏های اجرایی جدید در استان تهران است.

محمودی اضافه کرد: مسئولان استانداری تهران، آغاز طرحی جدید را به مردم قول نمی‏دهند و به مدیران نیز اتخاذ چنین رویکردی را توصیه نمی‏کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: اما طرح‏هایی که امور عملیاتی خود را قبل از این آغاز کرده‏اند، به طور قطع پیگیری می‏شود و به سرانجام می‏رسد.

انتهای پیام/25682/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول