اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

مردم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پشتیبان پلیس هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: مردم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پشتیبان پلیس هستند.

مردم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پشتیبان پلیس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین ضمن بازدید از این ستاد با احمد فلاحی فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه موقت ورامین در این دیدار با تقدیر از توفیقات فرماندهی جدید در حدود دو ماه انتصاب وی در این جایگاه گفت: بحمدالله در همین مدت کوتاه قدم‌های خوبی برداشته شده است و حمایت‌های موثری از دوستان در مجموعه‌های مختلف به‌ویژه طرح تذکر لسانی صورت پذیرفته است اما با توجه به شأن شهرستان نیاز به مراقبت و همت بیشتر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد.

 

مردم و جایگاه شهر مذهبی ورامین باید با قم سنجیده شود

وی اظهار داشت: دشمن شبانه روز در حال توطئه چینی در جهت تضعیف نظام اسلامی و تضعیف اعتقادات جوانان ما است بنابراین ما هم نباید دست روی دست بگذاریم، باید همت کرد، مردم ورامین و جایگاه مذهبی این شهر با توجه به پیشینه درخشان آنها در قیام 15 خرداد 42 با مردم و فرهنگ قم باید سنجیده شود، بسیاری از موارد بد اخلاقی‌های اجتماعی در این شهر پذیرفتنی نیست، جایگاهی در میان مردم این منطقه ندارد و مطرود است.

حجت‌الاسلام محمودی نهادینه شدن برخورد با بدحجابی در منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای مامور نیروی انتظامی این امر جا بیفتد که همان‌طور که با نبستن کمربند، با سرنشینان خودرو برخورد می‌شود با بدحجابی و هنجارشکنی‌های اخلاقی توسط سرنشینان خودرو نیز برخورد می‌شود، چرا که خطر بدحجابی و بداخلاقی بسیار بیشتر از نبستن کمربند ایمنی است.

امام جمعه موقت ورامین پشتیبانی از طرح تذکر لسانی و حضور قاطع نیروی انتظامی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد و عنوان کرد: مردم نیروی انتظامی را تکیه‌گاه امن خود می‌دانند و در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پشتیبان پلیس هستند، مسئولان و مردم با حضور جدی در این امر دین خود را به امام(ره) و شهدا ادا کنند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول