اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

نبود کشتارگاه از مشکلات ریگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد، متوقف شدن ساخت کشتارگاه این شهرستان است که باید هرچه سریع‌تر نسبت به ساخت آن اقدام شود.

نبود کشتارگاه از مشکلات ریگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه شورای بهداشتی و سلامت این شهرستان با بیان اینکه وضعیت جمع‌آوری زباله‌ها در ریگان مطلوب نیست، اظهار داشت: مشکل جمع‌آوری بهداشتی زباله‌ها در سطح شهرستان سبب شده تا چهره روستاها و شهر تغییر کند و این امر مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد.

وی افزود: با توجه به اینکه روستاهای شهرستان، اکثریت آنها دارای دهیاری و مجهز به وسایل نقلیه هستند باید کار جمع‌آوری زباله‌ها را انجام دهند.

فرماندار ریگان از شهردار و اعضای شورای اسلامی بخش‌های شهرستان خواست نظارت ویژه‌ای بر جمع‌آوری زباله‌ها در این شهرستان داشته باشند.

برزنگ تصریح کرد: یکی از مشکلات دیگری که در شهرستان وجود دارد، متوقف شدن ساخت کشتارگاه این شهرستان است که باید هرچه سریع‌تر نسبت به ساخت آن اقدام شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان ریگان در مرز سیستان و بلوچستان قرار دارد و این امر سبب می‌شود دام‌هایی وارد شهرستان شوند، لذا می‌طلبد کشتارگاه شهرستان هرچه سریع‌تر ساخته شود.

منصور جلالی مدیر شبکه بهداشت ریگان نیز بر اتلاف سگ‌های ولگرد در این شهرستان تاکید کرد و گفت: وجود سگ‌های ولگرد سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان ریگانی شده است.

وی بیان داشت: ترکیدگی لوله‌های آب و فاضلاب در تعدادی از روستاهای شهرستان نیز بروز برخی از بیماری‌ها را در پی دارد.

انتهای پیام/80014/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول