اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

وضعیت بهداشتی کشتارگاه دهگلان نامناسب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به وضعیت بهداشتی کشتارگاه این شهرستان گفت: کشتارگاه دهگلان از نظر بهداشتی در شرایط مناسبی نیست و برای بازسازی آن به 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وضعیت بهداشتی کشتارگاه دهگلان نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی در کارگروه امنیت و سلامت مواد غذایی استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کشتار کم دام در این کشتارگاه موجب می‌شود تا انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاری در راستای بازسازی آن وجود نداشته باشد.

وی همچنین به وجود صنوف مزاحم شهر دهگلان اشاره کرد و افزود: وجود این صنوف در شهر دهگلان موجب تولید آلودگی‌های صوتی شده و در این راستا با همکاری مسئولان و برگزاری جلسات متعدد پیگیری لازم برای رفع این مشکل انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با تشکیل تعاونی توسط اصناف این شهرستان زمین مورد نیاز تهیه و تملک شد و خوشبختانه مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دهگلان همچنین به دفع زباله شهر دهگلان به عنوان یکی دیگر از مواردی که باید به منظور حفظ محیط زیست و رعایت بهداشت مورد توجه قرار گیرد، اشاره کرد و گفت: سرانه تولید زباله در این شهرستان یک کیلو و 100 گرم است که شهرداری برای دفن زباله‌های تولیدی اقدامات خوبی انجام داده است.

رضائی بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته شهرداری دهگلان در این راستا تلاش گسترده‌ای انجام داد و دفع بهداشتی زباله دهگلان را نیز امکان‌پذیر کرد.

وی با اشاره به اینکه فاضلاب شهر دهگلان نیازمند مطالعه و بررسی است، بیان کرد: در این راستا اقداماتی انجام شده و در حال بررسی و پیگیری توسط مسئولان ذیربط است.

وی در پایان از همکاری ادارات مختلف استان و شهرستان دهگلان برای رفع مشکلات بهداشتی این شهرستان تقدیر کرد و افزایش اعتبارات و امکانات را لازمه برطرف شدن تمامی مشکلات موجود در زمینه بهداشتی خواند.

انتهای پیام/79007/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول