اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

گسترش باغات و شیلات دو اهرم توسعه اردل است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: توسعه باغات و شیلات دو مزیت این شهرستان است که با اجرای طرح توسعه کشاورزی می‌توان شاهد توسعه بیش از پیش این شهرستان بود.

گسترش باغات و شیلات دو اهرم توسعه اردل است

فیروز خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی بهترین فرصت برای جذب فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و سایر رشته‌های مرتبط است.

وی خواستار نظارت و سرکشی مستمر بر روند اجرای طرح‌های کشاورزی شد و گفت: طرح توسعه کشاورزی یکی از طرح‌های مهم دولت در سال‌جاری است که در این بستر اجرای طرح‌های شاخص، سرعت در تصمیم‌گیری و همچنین تسهیل در اجرایی شدن طرح‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خسروی هدف از اجرای طرح توسعه کشاورزی را تقویت زیر ساخت‌ها و حمایت از کشاورزان برشمرد و گفت: این مهم نقش مهمی در تولید و خودکفایی کشور دارد.

فرماندار شهرستان اردل محور اجرای این طرح را افزایش توان تولید بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: برای تسریع در روند اجرای این طرح هماهنگی دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

وی با اشاره به میزان تسهیلات تخصیص داده شده در این طرح، ادامه داد: تسهیلات و امکانات پیش‌بینی شده در طرح توسعه کشاورزی این استان برای اشتغال فارغ‌التحصیلان و بیکاران بی‌سابقه و راهگشاست.

این مسئول ابراز داشت: اگر مردم و مسئولان همکاری لازم را در راستای اجرای این طرح داشته باشند، به طور قطع و یقین از پرتو اجرای طرح توسعه کشاورزی این استان به یک استان زیبا و فارغ از دغدغه بیکاری تبدیل خواهد شد.

خسروی در پایان با اشاره به دو مزیت این شهرستان در بخش توسعه باغات و شیلات، اذعان داشت: این طرح بهترین فرصت برای توسعه باغات و شیلات در این شهرستان است.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول