اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

سرویس‌های مدارس طبق آیین‌نامه فعالیت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: سرویس‌های مدارس موظف هستند که به صورت کامل طبق آیین‌نامه ابلاغ شده فعالیت کنند.

سرویس‌های مدارس طبق آیین‌نامه فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علیرضا اقبالیان امروز در نشست کمیته فنی اجرایی سازمان‌های تاکسیرانی شهری کشور که در قم برگزار شد در ارتباط با سرویس مدارس اظهار کرد: نکته مهمی که ما همیشه در خصوص این سرویس‌ها بیان می‌کنیم این است که ما نباید به سرویس‌ مجازی به جنبه مادی نگاه کنیم، بلکه باید به این نکته توجه کنیم که خانواده‌ها امانت‌هایشان را به ما می‌سپارند که از خانه به مدرسه و از مدرسه به خانه ببریم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این سرویس‌ها توسط خودروهای شخصی و آژانس‌ها انجام می‌شود بیان کرد: در این زمینه با توجه به آیین‌نامه سرویس مدارس پیشنهاد ما این است که تمام این خودرو‌ها که کارت سرویس مدارس دریافت می‌کنند، ملزم به رعایت آیین‌نامه شده و با تخلفات احتمالی آنها نیز مطابق با جدول تخلفات برخورد شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: این یک امر طبیعی است که هر سرویس مدرسه‌ای با آیین‌نامه خاصی که برای این منظور تدوین شده عمل کند.

اقبالیان افزود: تصویب‌ نامه هیئت وزیران در این زمینه بسیار مناسب است اما در مورد آیین‌نامه یک سری موارد مهم مدنظر قرار نگرفته که ما در این ارتباط پیشنهاداتی مطرح کرده و به استانداری به عنوان نماینده دولت در استان تحویل دادیم.

وی از جمله این پیشنهادات را در ارتباط با ماده 18 این آیین‌نامه دانست و گفت: در ماده 18 این آیین‌نامه اعلام شده که کارگروهی متشکل از دو نماینده آموزش و پرورش، یک نماینده شهرداری با حق رأی، یک نماینده استانداری و یک نماینده راهور بدون حق رأی تشکیل شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: پیشنهادی که ما در این زمینه دادیم این است که علاوه بر سه نماینده دارای حق رأی، نمایندگان استانداری و راهور نیز حق رأی داشته باشند تا تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

اقبالیان یکی دیگر از پیشنهادات را در ارتباط با قراردادهای سرویس مدارس دانست و یادآور شد: طبق آیین‌نامه تمام قراردادها را کارشناس حقوقی آموزش و پرورش تصویب می‌کند ولی پیشنهاد ما این است که این قراردادها توسط کارشناس آموزش و پرورش در کمیته مطرح و با رأی‌گیری تصویب شود.

وی ابراز داشت: در زمینه این آیین‌نامه ما با مشکلاتی در زمینه آژانس‌ها مواجه هستیم که از جمله این مشکلات می‌توان به مشکلات راهنمایی رانندگی، چندگانگی نظارت بر سرویس‌های مدارس، عدم تعامل در نرخ‌گذاری و عدم همکاری آموزش و پرورش و صنف با مجموعه اشاره کرد.

انتهای پیام/2258‌/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول