اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته فنی اجرایی سازمان‌های تاکسیرانی شهری کشور مطرح شد

لزوم وجود اتحاد در فعالیت سرویس مدارس سراسر کشور

خبرگزاری فارس: کمیته فنی اجرایی سازمان‌های تاکسیرانی شهری کشور با تاکید بر لزوم وجود اتحاد در فعالیت سرویس مدارس سراسر کشور در قم تشکیل جلسه داد.

لزوم وجود اتحاد در فعالیت سرویس مدارس سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این جلسه که امروز با هدف بررسی آیین‌نامه اجرایی سرویس مدارس و با حضور مدیر عاملان اتحادیه‌های تاکسیرانی شهری استان‌های کشور برگزار شد، بابک هاشمی‌ مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به تشریح وضعیت حمل و نقل بار و مسافر شهری در کشور پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود در ارتباط با فعالیت‌های این اتحادیه در زمینه تقویت ناوگان تاکسیرانی شهری کشور اظهار کرد: اقدامات مؤثر و سازنده‌ای در بخش‌های مختلف این ناوگان از جمله نوسازی و تجهیز تاکسی‌ها و همچنین برطرف کردن مشکلات موجود در زمینه‌های گوناگون انجام شده است.

زیرساخت‌های شهری توسعه یابد

محمد دلبری شهردار قم نیز در این نشست با انتقاد از وضعیت تاکسیرانی کشور اذعان کرد: وضعیت امروز تاکسیرانی کشور با 10 سال گذشته هیچ تفاوتی نکرده است. تاکسی نباید کاری که اتوبوس درون شهری و ون انجام می‌دهد را در دستور کار خود داشته باشد و قدم به قدم برای سوار‌ کردن مسافر بایستد.

وی اضافه کرد: تاکسی‌ها باید با توجه به نیازهایی که در سطح جامعه احساس می‌شود دارای یک رتبه‌بندی برای استفاده مسافرین باشند، برخی از تاکسی‌ها باید خدمات ویژه‌ای به مسافرین ارائه کنند.

شهردار قم همچنین در ارتباط توسعه ناوگان تاکسیرانی کشور بیان کرد: با توجه به سرعتی که در توسعه ناوگان حمل و نقل نسبت به توسعه زیرساخت وجود دارد، باید برای کاهش فاصله توسعه‌ای میان این ناوگان و مدیریت شهری از سرعت و توسعه زیرساخت‌ها کاسته شود.

قیام امام حسین علیه‌السلام لازمه حفظ جامعه اسلامی

سید محمد آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم دیگر سخنران این نشست بود که به بیان مطالبی در خصوص ارزش، اهمیت و ضرورت قیام امام حسین علیه‌السلام برای مقابله با ظلم پرداخت.

وی با اشاره به وضعیت خاصی که در زمان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بر جامعه اسلامی حاکم بود، گفت: اگر امام حسین علیه‌السلام در آن زمان قیام نمی‌کردند، خود در بهترین وضعیت زندگی دنیایی قرار می‌گرفتند اما مطمئنا امروز جامعه اسلامی وجود نمی‌داشت.

علیرضا اقبالیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم به عنوان میزبان این نشست نیز به ارائه گزارشی از وضعیت سرویس مدارس و همچنین ارائه پیشنهاداتی در راستای برطرف شدن مشکلات ناوگان تاکسیرانی شهری کشور پرداخت.

در ادامه این مراسم که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، از اقبالیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم توسط مدیران عامل اتحادیه‌های تاکسیرانی شهری کشور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2258/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول