اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان:

تفکر بسیج ادامه حرکت انبیاست / بسیج حرف نخست را در منطقه می‌زند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دامغان گفت: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و تفکر بسیجی ادامه حرکت انبیاست.

تفکر بسیج ادامه حرکت انبیاست / بسیج حرف نخست را در منطقه می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی عصر امروز در مراسم مشترک بسیجیان در رزمایش «الی بیت‏المقدس» که با حضور رؤسای ادارات شهرستان در اردوگاه قدس شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت: تفکر بسیجی حرف نخست را در منطقه می‌زند و این جای خوشحالی دارد؛ چرا که این تفکر در حال گسترش است.

وی تصریح کرد: بسیج در زیر لوای رهبری و با مدیریت و هدایت ولی امر مسلمین در همه جا نقش اساسی بر عهده دارد.

فرماندار شهرستان دامغان گفت: بسیج برگرفته از حرکت بزرگ عاشوراست و ما افتخار می‌کنیم که فرزند عاشورا هستیم و نباید بگذاریم کوچک‌ترین خدشه‏ای به عاشورای حسینی وارد شود.

علی‏آبادی بیان کرد: تفکر بسیجی رایگان به دست نیامده است و در واقع، این تفکر حاصل و نشأت گرفته از زحمات بی‌شائبه امام خمینی(ره) بود که توسط خون شهدای هشت سال دفاع مقدس آبیاری شد و حال حفظ آن به دست ماست.

علی‌آبادی تاکید کرد: یکی از اقشار مهم بسیج، کارمندان است و وظیفه بسیج کارمندان این است که مانع خدشه وارد شدن به مردم شود.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: بسیج کارمندان باید در کارهای اداری شرایط را به گونه‌ای فراهم سازد تا وقتی مردم به اداره‌ها مراجعه می‌کنند، کارشان به سهولت انجام گیرد.

وی گفت: ما با هدایت رهبر عزیزمان تمام بحران‌ها را پشت سر می‌گذاریم و با اقتصاد مقاومتی دست طمع‌کاران را از ایران اسلامی کوتاه می‌کنیم.

به گزارش فارس؛ رزمایش 10 هزار نفری «الی‌ بیت‌المقدس» ویژه گردان‌های واکنش سریع ‌بیت‌المقدس استان سمنان با دستیابی به اهداف از پیش تعیین ‌شده به پایان رسید.

این رزمایش‌ به مدت دو روز در پنج نقطه از استان سمنان به صورت هم‌زمان برگزار شد.

در مجموع، 27 گردان بیت‏المقدس، 10 گردان امام حسین(ع) و هشت گردان الزهرا(س) از بسیجیان استان سمنان در روزهای 9 و 10 آذر ماه فراخوان شده و در اردوگاه‌های پیش‌بینی شده به تمرین عملی پرداختند.

سردار علی فضلی‌ جانشین سازمان بسیج مستضعفین و معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین میهمانان ویژه رزمایش استان سمنان بودند.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول