اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پژوهشکده باقرالعلوم

کتاب «پیام‌آوران تاریکی» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: کتاب «پیام‌آوران تاریکی» به منظور آموزش روحانیون مستقر کل کشور تدوین شده و به زودی منتشر می‌شود.

کتاب «پیام‌آوران تاریکی» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) ، حجت‌الاسلام سید حسینعلی موسوی‌زاده اظهار داشت: یکی از ابزارهای کارآمد برای خنثی کردن نیروهای فعال در بدنه یک جامعه فرقه‌سازی است.

وی افزود: دولت‌های استعمارگر با استفاده از این ابزار، ضمن ایجاد رخنه و شکاف در جامعه و تضعیف پایه‌های مردمی کشورها بر هویت و فرهنگ مردم خیمه زده و ثروت‌های آنان را تاراج می‌کنند. این دول استعماری با تکیه بر برنامه‌های فرهنگی، شایعه‌پراکنی، حزب سازی، دین تراشی، شیوه‌های جدیدی از زورگیری را بر ممالک به ویژه دنیای اسلام تحمیل می‌کنند.

مدیر گروه بهائیت پژوهشکده باقرالعلوم (ع) خاطرنشان کرد: بهائیت که به واقع یک تشکیلات بین‌المللی و دارای اهداف مشترک و پیوند دیرینه با صهیونیسم است در راستای همان اهداف فرقه‌سازی ایجاد شد و در تمام کشورهای جهان به ویژه کشورهای آسیایی و آفریقایی شعبه دارد و با پشتوانه مالی فراوان، تبلیغات گسترده و مبلغان دوره دیده به ترویج و تبلیغ مسلک خود می‌پردازد.

وی اظهار داشت: امروزه بهائیت در سطح بین‌المللی فعالیت خود را بر ضد ایران، اسلام و تشیع شدت بخشیده و عملاً به یکی از بازوهای پرتحرک نظام سلطه جهانی به ویژه در خاورمیانه، مبدل شده است.

موسوی‌زاده ادامه داد: این جریان شیطانی با استفاده از ادبیات دینی به تمام مقدسات یورش برده و با هدف قرار دادن اندیشه، تاریخ، شرع و علمای شیعه و با ایجاد شکاف در میان مردم، اقدام به نفوذ در ارکان سیاسی دولت ایران کرده و فضای مناسبی برای توسعه فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی خود فراهم کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع بهائیت، کتاب‌ها و مقالات متعددی در زمینه‌های تاریخی، عقیدتی، اجتماعی و ... نوشته‌ شده است که هر کدام به نوبه خود قدمی در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی به شمار می‌آید.

نویسنده کتاب پیام‌آوران تاریکی گفت: این کتاب به استفاده از منابع ارجاعی متقن و مورد وثوق بهائیان، تشریح روش‌های جدید تبلیغی بهائیت، رابطه بهائیت و استعمار، نقد و بررسی کامل و جامع آموزه‌ها و تعالیم دوازده‌گانه بهائیت، نقد و بررسی عقاید و احکام چالشی بهائیت و نقد و بررسی جامع تشکیلات بهائی اشاره دارد.

موسوی‌زاده افزود: دربخش اول کتاب، تاریخچه (شیخیه، بابیه، بهائیه) مورد بحث و بررسی قرار گرفته است اما در بخش دوم بررسی و نقد عقاید و احکام بهائیت، مسائلی نظیر عقیده با بیان و بهائیان در مورد توحید و نبوت و معاد و نقد آنها و نقد و بررسی برخی احکام  چالشی بهائیت مطرح شده است.

وی گفت: در بخش سوم این کتاب رابطه بهائیت و استعمار مورد نقد و بررسی قرار گرفته و در فصل اول به نقش روسیه و انگلیس در به وجود آمدن فرقه بابیه و بهائیه پرداخته می‌شود.

کتاب حاضر برای آموزش روحانیون مستقر کل کشور تالیف شده و با هدف آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان، آنان را از گرفتار شدن در دام مسلک‌های ساختگی از جمله بهائیت دور می‌سازد.

انتهای پیام/2258 /ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول