اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتشار 3 اثر جدید از بوستان کتاب

«رسالت تشیع در دنیای امروز» منتشر شد

خبرگزاری فارس: بوستان کتاب 3 اثر جدید از جمله کتاب «رسالت تشیع در دنیای امروز» را به بازار چاپ و نشر کشور عرضه کرد.

«رسالت تشیع در دنیای امروز» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کتاب «رسالت تشیع در دنیای امروز»‌ نوشته علامه سید محمد حسین طباطبایی و سید هادی خسروشاهی را منتشر کرد.

در مقدمه این اثر آمده است: رسالت تشیع، بسط توحید و گسترش اسلام بر اساس آموزه‏هاى اهل‏بیت (‏ع) است. عالمان شیعى، از همان سده‏هاى نخستین، با همت‏هایى کوه‏سان، همین راه و روش را پیموده و با حفظِ هویت خود، در مسیر «وحدت اسلامى» گام نهاده‏اند. اثر حاضر یکى از تلاش‏هاى علمى متفکر بزرگ شیعى، حضرت علامه طباطبایى است که در آن به موضوعاتی نظیر بشارت مذهب تشیع، معادشناسى از نظر شیعه، پیدایش سیر معنوى و عرفان پرداخته است. این اثر با توضیحات و مستندسازى مرحوم آیت الله احمدى میانجى غناى بیشترى یافته است.

قصص و نصوص

کتاب قصص و نصوص «منهج عصری فی تعلیم اللسان العربی» اثر دیگری از تازه‌های نشر بوستان کتاب است که سید محمد حیدری آن را به رشته تحریر درآورده است.

این کتاب روشى نوین در آموزش زبان عربى است که در قالب متون آموزشی و داستان‌هاى کوتاه ارائه شده است. روش این کتاب چنین است که ابتدا استاد درس را شرح داده و سپس زبان آموزان پس از فهم معناى درس آن را براى همکلاسی‌هاى خود در کلاس بازگو می کنند، پس از این مرحله زبان آموزان درباره همان درس به گفت‌وگو مى‌پردازند و در پایان تمرین‌هاى درس در کلاس حل مى‌شود و بدین ترتیب زبان آموزان مهارت‌هاى لازم را براى مکالمه و گفت‌وگو زبان عربی فرا مى‌گیرند.

داستان دوستان

داستان دوستان اثر محمد محمدی اشتهاردی کتابی است که به تازگی در 968 صفحه و به قیمت 28 هزار تومان منتشر شده است. داستان دوستان، مجموعه‏اى از حکایت‏هاى جذاب و حکمت‏آموز در عرصه‏هاى گوناگونِ معارف دینى، تاریخى، فرهنگى، سیاسى و اجتماعى است که با ذوق و سلیقه خاص و چیره‏دستى مؤلف در گزینش داستان‏ها تنظیم شده است. داستان‏هاى این کتاب موضوعی است تا خوانندگان بهتر و آسان‏تر از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول