اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

«آخرین نوا» در بهبهان منتشر شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی مجموعه آخرین نوحه‌ها و نواهای عاشورایی زنده‌یاد وحید رحیمی‌فرد، مداح جوان و نامی بهبهان در این شهرستان منتشر شد.

«آخرین نوا» در بهبهان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، این مجموعه شامل هفت نوحه بوده که در محرم سال گذشته توسط زنده‌یاد وحید رحیمی‌فرد در مجالس عزاداری بهبهان خوانده شده بود و بعد از آن در استودیو عارف این شهرستان بازخوانی و مراحل فنی را طی کرد.

زنده یاد رحیمی‌فرد از مداحان و ذاکران اباعبدالله‌الحسین(ع) بود که در چند سال اخیر در سطح شهرستان بهبهان مشغول به فعالیت بود تا اینکه در شامگاه 10 شهریورماه امسال به همراه پدر خود در یک سانحه دلخراش رانندگی دعوت حق را لبیک گفت.

در این مجموعه عارف تجلی به عنوان صدابردار، حسین تجلی به عنوان ناظر ضبط، عبدالله تجلی به عنوان مدیر تولید، محمد پاک به عنوان طراح لوگو تایپ، ساسان شکوریان به عنوان طراح و گرافیست و گروه کر مداحان اهل بیت(ع) همکاری دارند.

مجموعه «آخرین نوا» توسط استودیو عارف و با حمایت اداره تبلیغات اسلامی و کانون مداحان شهرستان بهبهان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

مجموعه نوحه های «آخرین نوا» دومین مجموعه صوتی استودیو عارف است که به دوست‌داران اهل بیت(ع) تقدیم شده است. گفتنی است این استودیو سال گذشته نیز مجموعه «شور عاشورا» که مجموعه هفده کلیپ صوتی از مداحان و ذاکران بهبهانی بود را روانه بازار کرد.

علاقمندان به «آخرین نوا» می‌توانند این لوح فشرده را از مراکز فرهنگی بهبهان تهیه کنند.

انتهای پیام/72003/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول