اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌غربی خبر داد

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کارگران ساختمانی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌غربی گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای کارگران آذربایجان‌غربی در حال ارائه است.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کارگران ساختمانی آذربایجان‌غربی

جعفر هاشم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با انعقاد تفاهمنامه‌ای که بین سازمان نظام مهندسی و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد، مقرر شده است تا اداره کل فنی و حرفه‌ای استان نسبت به آموزش کارگران ساختمانی استان اقدام کند.

وی با بیان اینکه بر این اساس کارگران ساختمانی استان آموزش‌های فنی لازم را در کار خود آموزش می‌بینند، تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

هاشم‌زاده با اشاره به تعداد کارگرانی که در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند، افزود: تاکنون 5 هزار کارگر ساختمان در این زمینه آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند و ارائه این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا کارگران مهارت‌های لازم را به طور کامل فرا می‌گیرند، گفت: در این راستا کارگران در رشته‌های مختلف دارای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌شوند.

رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به کارگران صنعت ساختمان پس از پایان دوره‌های آموزشی گواهینامه آموزش فنی و حرفه‌ای داده می‌شود.

هاشم‌زاده در ادامه از برگزاری دوره‌های توجیهی عمومی و تخصصی پذیرفته‌شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی به تعداد 57 مورد مختلف به منظور ارتقای سطح علمی اعضای سازمان نظام مهندسی در سه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌ها به تعداد 2 هزار و 672 نفر برگزار شده است.

وی گفت: پنج ماه نخست امسال نیز هفت دوره برای 190 شرکت‌کننده برگزار شده است.

هاشم‌زاده تعداد دوره‌های توجیهی در این زمینه را 31 دوره عنوان کرد و افزود: در این راستا نیز برای یک هزار و 939 نفر دوره‌های توجیهی برگزار شده است.

وی با اشاره به تعداد سمینارها و دوره‌های تخصصی برگزار شده در سال جاری، گفت: در سال جاری 11 سمینار و دوره تخصصی با حضور یک هزار و 261 نفر برگزار شده است.

انتهای پیام/ 61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول