اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان مرکزی:

طرح توزیع غذای گرم در روستا مهدهای استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از آغاز طرح توزیع غذای گرم در روستا مهدهای استان خبر داد.

طرح توزیع غذای گرم در روستا مهدهای استان مرکزی آغاز شد

آذردخت همتا امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اجرای طرح تامین یک وعده غذای گرم کودکان سه تا شش ساله روستا مهدها بر اساس اصول و برنامه غذایی ارایه شده از سوی سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح به همت بهزیستی استان در سراسر روستا مهدهای استان برگزار و هزینه‌های لازم از سوی سازمان بهزیستی تامین خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: این طرح در 16 روستا از روستاهای شهرستان فراهان، شازند، آشتیان، کمیجان و خنداب هم اکنون در حال اجرا است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: با اجرای این طرح 350 کودک در این روستاها زیر پوشش طرح توزیع غذای گرم قرار گرفته‌اند.

همتا افزود: طرح توزیع غذای گرم در روستا مهدها با هدف پیشگیری از آسیب‌های رشد کودکان و توانمندسازی خانواده‌ها و کودکان، افزایش آگاهی کودکان در زمینه آشنایی با گروه‌های غذایی، میان وعده غذایی مناسب، بررسی وضعیت رشد کودکان سه تا شش ساله در روستا مهدها و ارتقای آگاهی خانواده‌ها در زمینه تغذیه و رشد کودک به اجرا در آمده است.

وی بیان داشت: اجرای این طرح در 16 روستا مهد بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته و در این ارزیابی‌ها شاخص‌هایی چون قد، وزن و رشد کودکان مدنظر قرار گرفته‌ است.

به گفته وی طرح توزیع غذای گرم در روستا مهدها تا چهار ماه آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/78001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول