اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت ده‌ها هزار بسیجی

نماز باشکوه ظهر عاشورا در خراسان شمالی اقامه شد

خبرگزاری فارس: عزاداران خراسان شمالی به یاد آخرین نماز حضرت سیدالشهدا (ع) نماز ظهر عاشورا را با شرکت 10 هزار نفری بسیجیان اقامه کردند.

نماز باشکوه ظهر عاشورا در خراسان شمالی اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مردم مؤمن و عزادار خراسان شمالی در قالب دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری و جوانان و نوجوانان با شور و حال وصف ناشدنی، در صفوف منظم و به‌هم پیوسته نماز ظهر عاشورا را در میادین اصلی شهر، مساجد جامع، امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان اقامه کردند.

به گزارش فارس، عزادارن حسینی در بجنورد به محض طنین‌انداز شدن نوای ملکوتی اذان ظهر در حوالی امامزاده سید عباس بجنورد برادر امام رضا (ع) موسوم به تپه معصوم‌زاده سجاده عشق را گسترانیده و نماز ظهر و عصر عاشورا را اقامه کرده و عزاداری خویش را از سر گرفتند.

این مراسم معنوی به خاطر همزمانی با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و حضور ده‌ها هزار نفری بسیجیان با‌شکوه و معنویت خاصی برگزار شد.

گزارش خبرنگاران فارس حاکی از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در سایر شهرها و بخش‌های خراسان شمالی با حضور چشمگیر سوگواران حسینی است.

امشب نیز سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شام غریبان سرور و سالار شهیدان (ع) و یاران باوفایش را برپا خواهند کرد.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول