اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد

بازدید هیئت تجاری زنجان از بزرگترین کارخانه لوله‌سازی روسیه

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان از بازدید هیئت تجاری زنجان از بزرگترین کارخانه لوله سازی روسیه خبر داد.

بازدید هیئت تجاری زنجان از بزرگترین کارخانه لوله‌سازی روسیه

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،غلامحسین جمیلی در جلسه توسعه صادرات استان زنجان، اظهار کرد: به منظور اعزام هیئت تجاری استان زنجان به روسیه جلسات مختلف کارشناسی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هیئت تجاری استان زنجان به منظور تقویت صادرات و واردات و تراز تجاری دو کشور به این کشور سفر کرد، افزود: مزیت‌های اقتصادی مشترک بین استان زنجان و استان اورال جنوب از دیگر اهداف این سفر بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ایجاد تعاملات لازم اقتصادی استان زنجان و استان اورال جنوبی را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و افزود: وجود اشتراکات جمعیتی و موقعیت استراتژیک مشابه از دیگر دلایل انتخاب این استان برای سفر بود.

وی بازدید از مراکز مختلف تجاری، صنعتی و معدنی استان اورال جنوبی را از برنامه‌های هیئت تجاری زنجان دانست و گفت: بازدید از مرکز حلال در روسیه از دیگر برنامه‌های کاری هیئت تجاری زنجان بود.

جمیلی با اشاره به بازدید هیئت تجاری زنجان از بزرگترین کارخانه لوله سازی روسیه تصریح کرد: دیدار با استاندار اورال جنوبی از دیگر برنامه‌های کاری هیئت تجاری زنجان در کشور روسیه بود.

وی از برگزاری جلسات مشترک با فعالان اقتصادی اورال جنوبی در اتاق بازرگانی این استان خبر داد و گفت: در این جلسات تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ایجاد دفاتر نمایندگی اتاق بازرگانی به عنوان زمینه همکاری بین دو استان را از رهاوردهای این جلسه عنوان کرد و افزود: ایجاد شرایط ویژه برای حضور تجار زنجانی در نمایشگاه‌های مختلف از دیگر دستاوردهای این جلسه محسوب می‌شود.

وی فراهم کردن حضور دو کشور در بازارهای بین‌المللی را از دیگر نتایج این جلسه عنوان کرد و گفت: حضور هیئت تجاری روسیه در زنجان از دیگر دستاوردهای این جلسه بود.

جمیلی با اشاره به بازدید هیئت تجاری استان زنجان از بزرگترین کارخانه تولید شمش و روی اورال جنوبی تصریح کرد: هیئت تجاری زنجان از نزدیک با فعالیت‌های حوزه‌های مختلف این استان برای گسترش زمینه‌های همکاری آشنا شد.

انتهای پیام/73003/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول