اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

برقراری عدالت اجتماعی شاهکار شورای سوم بود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: برقراری عدالت اجتماعی در حد وسع و توان شاهکار شورای سوم در شش سال گذشته بوده است.

برقراری عدالت اجتماعی شاهکار شورای سوم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر عصر امروز در جلسه کمسیون عمران و آبادانی شورای شهر در اردبیل اظهار داشت: براساس الگوی عدالت اجتماعی ما هم به مناطق مرکزی و هم اطراف اردبیل در سال‌های اخیر رسیدگی کرده و خدماتی را ارائه کردیم که شاه‌بیت آن را می‌توان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی، توسعه فضای سبز و آسفالت‌ریزی دانست.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار شهر اردبیل و ارایه خدمات به شهروندان براساس عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی مورد پیگیری جدی است، تصریح کرد: بسترسازی عدالت اجتماعی و افزایش مشارکت شهروندان در توسعه و تصمیم‌گیری با هدف ارایه خدمات مطلوب به همه شهروندان جز سیاست‌گذاری‌ها و هدف‌گذاری‌های ما است که تا حدودی به آن دست یافته‌ایم.

شاکر با اعلام اینکه اتمام و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و گستردگی آسفالت معابر خیابان‌ها و کوچه‌ها مشهود و معلوم بوده است، خاطر نشان کرد: در یک نهضت فراخ امسال بیش از 220 هزار تن آسفالت تولید و در مناطق مختلف شهر پخش شده است که این خود نوید و بیانگر این واقعی است که شورای شهر و شهرداری جز آرمان خدمت هیچ سیاستی را پیگیری نمی‌کنند.

این مسئول تکمیل پل ارجستان، اصلاح پل حسن‌آباد، ساماندهی خیابان‌های اطراف، تلاش برای بازگشایی خیابان 32 متری گلمغان و ملاباشی و تکمیل پروژه‌های موجود در شهرک سینا را از مطالبات اصلی برشمرد.

وی بیان کرد: توسعه پایدار شهر اردبیل باید با تکیه بر تأمین و تکمیل زیرساخت‌های لازم صورت بگیرد که در این باب همه باید مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در سال پایانی و در شش ماه باقی‌مانده از عمر شورای سوم ما از اراده و تلاش دسته جمعی در برآورده کردن مطالبات مردم از پا ننشسته‌ایم، اضافه کرد: همه به میدان آمده‌ایم تا با کمترین سیاسی‌کاری و کار تبلیغاتی عملکردی رضایت‌بخش داشته باشیم تا رضایت عموم مردم را فراهم کنیم.

شاکر یادآور شد:‌ در این زمینه کمبود منابع درآمدی شهرداری به جد ما را رنج می‌دهد که امیدواریم هم حمایت دولتی و هم جلب سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت بخش خصوصی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه و ایده‌آل شهر یک ضرورت است، گفت:‌ فاصله بین امکانات و نیازهای شهری زیاد است اما سعی کردیم با یک واقع‌بینی آن را به حداقل برسانیم.

شاکر با تاکید مجدد بر اجرای مدیریت واحد شهری و خارج شدن این خواسته از حالت شعاری افزود: برای تحقق این امر به اقداماتی اساسی و اصولی نیازمند هستیم.

وی در پایان سخنان خود مشارکت و همکاری شهروندان را مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری در کنار هم یک‌دل و یک‌صدا با یک اراده واحد برای خدمت به شهروندان و رشد و آبادانی شهر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/62004/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول