اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

باید زمینه پذیرش عدالت در جامعه فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: باید زمینه پذیرش عدالت در جامعه به نحو مطلوبی فراهم شود.

باید زمینه پذیرش عدالت در جامعه فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام محمد موسوی ظهر امروز در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) مردم قیدار اظهار کرد: جامعه باید ظرفیت پذیرش عدالت را داشته باشد، تا عدالت واقعی در جامعه محقق شود.

وی با بیان اینکه علت طولانی شدن غیبت امام زمان (عج) عدم ارتقای تفکر در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید زمینه‌های ارتقای بصیرت در جامعه فراهم شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد تشنگی در جامعه موجب ایجاد زمینه ظهور منجی می‌شود، یادآور شد: باید با افزایش بصیرت جامعه زمینه تشنگی نیاز به ظهور منجی در جامعه فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: ولایتمداری از ویژگی‌های برجسته حضرت عباس محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه حضرت ابوالفضل العباس(ع) در طول زندگی با برکت خود، امام حسین(ع) را مولی و سید خود می‌دانست، افزود: عشق به ولایت و رعایت‌ شأن، مقام و جایگاه ولایت از امتیازات ویژه حضرت عباس بود.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل عباس در کربلا از همه توان خود استفاده کرد، افزود: عشق به ولایت از دیگر ویژگی‌های حضرت عباس بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به فرهنگ عاشورا در جامعه تاکید کرد و گفت: باید ایثارگری‌های یاران امام حسین(ع) به جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/73003/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول