اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

خدمات پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در بسط عدالت آموزشی قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با بیان اینکه همه مراکز آموزش عالی به جوانان کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت کردند، گفت: خدمات پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در راستای بسط عدالت آموزشی قابل تقدیر است.

خدمات پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در بسط عدالت آموزشی قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در دیدار رئیس و کارکنان پیام‌نور این استان با بیان اینکه در قبل از انقلاب این استان هیچ‌گونه مرکز دانشگاهی برای تحصیل قشر جوان نداشت، اظهار کرد: این استان همواره مورد غضب رژیم پهلوی بود و به همین خاطر هیچ کمکی برای رشد و توسعه آن نشد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بسیاری از فرزندان این استان حتی برای تحصیل در مدارس به شهرهای همجوار از جمله بهبهان و سایر استان‌ها مراجعه می‌کردند و یک وجب فضای دانشگاهی هم در استان نبود.

حسینی در ادامه افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی اکنون تنها در دانشگاه پیام‌نور این استان حدود 20 هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که خود از موهبت‌های این انقلاب است.

امام جمعه یاسوج خدمات همه مراکز آموزش عالی را قابل تقدیر دانست و گفت: همه در نوع خود خدمت کرده‌اند و دانشگاه پیام‌نور هم از آن دسته مراکز آموزش عالی است که عدالت آموزشی را در کشور و این استان برقرار کرد.

وی با تأکید به مسئولان دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد که باید قدر فرصت‌ها را دانست، تصریح کرد: به فرمایش حضرت علی (ع) هنگامی که فرصت‌ها از دست رفتند موجب اندوه و غصه می‌شود که دیگر فایده‌ای برای ما ندارد.

این مسئول، دانشگاه را سنگر اصلی مقابله در برابر دشمنی استکبار دانست و با تبریک پیشاپیش روز دانشجو اذعان داشت: دانشگاه و دانشجو از بدو شکل‌گیری نهضت در کنار و پشت سر امام و مرجعیت بود و امروزه حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال و بازوی انقلاب در برابر جبهه استکبار ایستاده‌اند.

حسینی اتحاد میان حوزه و دانشگاه را به عنوان افتخاری بزرگ برای کشور دانست و اذعان داشت: دشمن از همان ابتدا سعی بر جدایی این دو نهاد داشت که با تدبیر بزرگان از جمله امام راحل و بصیرت طلاب و دانشجویان همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

انتهای پیام/2571/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول