اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

عزاداری امام حسین (ع) سربازی امام زمان (عج) است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اهمیت عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: عزاداری امام حسین (ع) سربازی امام زمان(عج) است.

عزاداری امام حسین (ع) سربازی امام زمان (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی لحظاتی پیش در تجمع هیئت‌های مذهبی و عزاداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قیامدشت با برشمردن نکات مهم در عزاداری‌ها اظهار داشت: عزاداری برای امام حسین (ع) سربازی امام زمان (عج) و مانور شیعه است، این سوگواری تمرین حضور در برابر حضرت صاحب الزمان (عج) است و باید انسجام عزاداری‌ها را حفظ کنیم.

امام جمعه موقت ورامین گفت: هرکس در عزاداری سالار شهیدان کوتاهی کند در پیشگاه حسین بن علی (ع) مدیون است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه باید عزاداری‌ها متحد باشد، گفت: مکتب شهادت در عاشورا افتتاح شد، بنابراین باید به برکت حضور در محافل حسینی ولایت‌مداری و عبودیت را آموخته و بر معارف خویش افزود و سوار بر کشتی حسینی شد و در پرتو نور هدایت او حرکت کرد و با حضور در محافل حسینی، سربازی در رکاب امامت و ولایت‌مداری را تمرین کرد.

این گزارش حاکی است، تجمع هیئت‌های مذهبی و عزادارن حسینی قیامدشت با حضور خانواده معظم شهدا، عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین امیری امام جمعه قیامدشت و جمعی از مسئولان و امت مومن و ولایی قیامدشت برگزار شد.

محمد علیزاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به مداحی و مرثیه خوانی در سوگ امام حسین(ع) پرداخت.

شهرک قیامدشت در 24 کیلومتری جاده خاوران و نرسیده به شهرستان پاکدشت واقع شده است و از نظر تقسیمات وزارت کشور زیر مجموعه فرمانداری ری اداره می‌شود.

انتهای پیام/2462/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول