اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

تاریخ همیشه در حال غربال کردن افراد است / همه توفیق یاری امام زمان(عج) را پیدا نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان گفت: تاریخ همیشه در حال غربال کردن افراد است و همه توفیق یاری امام زمان(عج) را پیدا نمی‌کنند.

تاریخ همیشه در حال غربال کردن افراد است / همه توفیق یاری امام زمان(عج) را پیدا نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان سپاه استان سمنان با طرح موضوع «عبرت‌های عاشورا» اظهار داشت: اینکه انسان فقط واجبات و مستحبات را بداند و تنها مشغول دعا و زیارت باشد، کافی نیست.

وی افزود:‌ انسان باید علاوه بر عبادت ظاهری، باطن خود را با حضور در بعضی از عرصه‌ها و تصمیم‌گیری مناسب در مواقع خاص بروز دهد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه انسان نباید مانند عبدالله بن عمر باشد،‌ گفت: او یکی از عُبّاد معروف است و به گونه‌ای بود که روزها روزه می‌گرفت و شب‌ها عبادت می‌کرد.

رعایتی افزود: وقتی امام حسین(ع) در مدینه بود، او به دیدار امام می‌آمد و زیارتشان می‌کرد و از امام احادیث نبوی می‌خواست؛ اما وقتی امام اراده خروج از مکه کرد، عبدالله بن عمر گفت یابن‌ رسول‏الله صبر کن من از مدینه خارج شوم تا شما اعلام خروج نکنید.

وی ادامه داد: عبدالله بن عمر خطاب به امام حسین(ع)  گفت من از رسول‏الله شنیدم که حسین(ع) کشته می‌شود، هر کس ندای او را بشنود و او را یاری نکند، ذلیل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان اظهار داشت: امروز هم نظیر اهداف امام حسین(ع) را در جوامع انسانی داریم؛ امروز یزید و شمر و امثال عبدالله بن عمر داریم.

رعایتی با بیان اینکه خیلی‌ها امام حسین(ع)‌ را دیدند و او را می‌شناختند ولی ایشان را تنها گذاشتند،‌ گفت: تاریخ تکرار می‌شود و افراد زیادی غربال می‌شوند و همه توفیق یاری امام زمان(عج) را پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول