اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

کسانی که در کشور خود را متولی امام زمان (عج) می‌دانند همان یهودیان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه امروز جریان تحجری در کشور قد علم کرده است، گفت: امروز در کشور عده‌ای خود را متولی امام زمان می‌دانند و نسبت به مهدویت، تولیت پیدا کرده‌اند در حالی که این افراد همان یهودیان هستند.

کسانی که در کشور خود را متولی امام زمان (عج) می‌دانند همان یهودیان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که در محل رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه پندار دروغ با اشتباه تفاوت دارد اظهار داشت: ما در اصطلاحات خود به چیزی اشتباه می‌گوییم که واقعیت را ندانسته و اشتباه می‌کنیم. در حالی که دروغ با این تفاوت دارد چرا که انسان از روی دروغ ادعا کرده و بر آن اصرار ورزیده و حتی بعضا خودش نیز دروغ خود را باور می‌کند.

وی افزود: شاهدیم که برخی ادعای سیاست، فناوری، هنر کیاست اعتبار در دینداری از روی دروغ می‌کنند منتهی آرام آرام مردم این دروغ‌ها را باور کرده و حتی بعضا خودش هم باور می‌کنند که آدم خوبی هستند؛ یهودی‌ها چنین افرادی بودند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یهودی‌ها با تمام بدجنسی و نفاق خودشان را به مردم غالب می‌کردند و مردم نیز سوژه عملیات نفاق‌آمیز آنها قرار می‌گرفتند و در پایان نیز خیال می‌کردند که آدم‌های خوبی هستند.

وی تصریح کرد: خداوند نیز در قرآن گفته است که مردم در زندگی اجتماعی و سیاسی خود حواسشان نسبت به دکورسازهای سیاسی و دروغ‌پردازان سیاسی باشد. چرا که آنها خود را افرادی معتقد می‌دانند در حالی که وجود آنها برای شما از هر انگلی مضرتر است و همچنین جریان‌هایی که رفته‌رفته شکل کرده و در زندگی ظهور پیدا می‌کنند نیز همینگونه است. همانند جریان تحجری که امروز در کشور و در جامعه ما قد علم کرده است.

وی متذکر شد: عده‌ای امروز متولی امیرالمومنین شدند، عده‌ای نسبت به مهدویت تولیت پیدا کرده‌اند و متولی امام  زمان شدند در حالی که اینها همان یهودین هستند.

وی افزود: عده‌ای  نیز به نظام دهن‌کجی می‌کنند آن هم نظام ولایی که در دنیا قد علم کرده است از این نظام فاصله می‌گیرند؛ کسانی که خود را متولیان غدیر،‌امیرالمومنین و امام زمان (عج) معرفی می‌کنند، همان یهودیان هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد:‌ عده‌ای امروز متولی امام زمان افسانه‌ای شده‌اند که هیچ کس نمی‌داند او کیست و چه می‌خواهد انجانم دهد و این امام زمان افسانه‌ای را به مردم قالب می‌کنند در حالی که اینها همه پندارهای دروغ است و قطعا ذات مقدس پروردگار عالم این باورهای دروغ و عناصر ناپاک را افشا می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی ژست بندگی خدا را نشان داده در حالی که در باطن اینچنین نیستند، اظهار کرد: عده‌ای امروز شاهدیم که قیافه و ژست بندگی خدا و عبودیت خدا را می‌گیرند در حالی که در باطن محتوای عبودیت خدا در آنها دیده نمی‌شود و این جریانات و گروه‌ها در واقع وقتی در موقعیت‌های اجتماعی و در گرفتن پست‌ها می‌خواهند تلاش کنند و به جایی برسند از خود آدمی معتقد و چهره‌ای حزب‌اللهی نشان می‌دهند در حالی که اینها در عرصه سیاسی چهره‌سازی می‌کنند و تنها ژست می‌گیرند و باید گفت اینها نیز امت یهود هستند و باید مردم مراقب این چهره‌سازی و دکورسازی‌های سیاسی باشند.

* غدیر جریان است، حادثه نیست

امام جمعه مشهد مقدس در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غدیر را نه یک حادثه بلکه باید یک جریان دانست افزود: غدیر مصونیت‌سازی رهبری امت اسلام از سلطه استکبار بود و پیامبر اکرم (ص) نیز بر اثر تجربه‌ای که از ادیان تحریف شده گذشته داشت که توسط جریان‌های قدرتمدار مستکبر مورد تحریف قرار گرفته بودند و نشانه‌هایی که از امت خویش در آن روز می‌دید با غدیر در مقابل تلاش عده‌ای مستکبر برای بدست گرفتن رهبری امت اسلام و سوءاستفاده از آن قرار گرفت.

خطیب جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: دین در روز عید غدیر کامل می‌شود چرا که اگر امروز غدیر نبود قطعا رهبری امت اسلام از نظر سلطه استکبار و استبداد تضمین نمی‌شد و اساس مکتب از بین رفته و دینی باقی نمی‌ماند و پیامبر مکرم اسلام نیز دیدند که عده‌ای منتظرند تا قدرت را به دست بگیرند بنابراین ایشان در غدیر زمانی که علی (ع) به خلافت رسید فرمود که دین کامل شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در تاریخ هم دیدیم آن روزی که رهبری اسلامی از مسیر امامت خارج شد کار به جایی رسید که مسلمانان در سیطره خاندان بنی‌امیه و بنی‌عباس قرار گرفتند و اگر دوباره رشته امامت و ولایت استمرار نمی‌یافت قطعا از این مکتب چیزی باقی نمی‌ماند.

* مبارزه با استکبار تنها به وسیله غدیر محقق می‌شود

وی در ادامه با اشاره با همزمانی عید غدیر با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ادامه داد: این تصدیق حاکی از این واقعیت دارد که جریان مبارزه با استکبار از غدیر تا به امروز ادامه داشته است؛ مبارزه با استکبار تنها به وسیله غدیر قابل تحقق است غدیری که نقطه تجلی‌اش در ظهور امام زمان(عج) است.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان و دانشجویان کشور اظهار کرد: شما دانش‌آموزان و دانشجویان نخبگان آینده کشور هستید و بنابر این وظیفه مبارزه با استکبار جهانی بردوش شما عزیزان است؛ جوانان باید بدانند مسئله بین ما و آمریکا مسئله امروز نیست بلکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب مسئله‌ای 60 ساله است.

وی عنوان کرد: مسئله ما از زمانی شروع شد که آمریکا به عنوان جریانی ظالم با کودتا علیه دولت مردمی و به دست شاه خائن وارد کشور شده و بر ما تسلط پیدا کرد. لذا جریان ما با آمریکا از سال 1332 آغاز شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بعد از 10 سال سلطه آمریکا به جایی رسید که مردم با رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) مبارزه با آمریکا را شروع کردند و در نهایت پیروزی میدان شدند و توانستند آمریکا و عوامل آن را از کشور بیرون بریزند اما باید توجه داشت که بعداز 60 سال پیروز میدان کیست و امروز وضعیت ایران و آمریکا چگونه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ایا مردم امروز ایران با 32 سال قابل مقایسه هستند قطعا اصالت مردم قدرت، افتخار، توسعه دانش‌بنیان مردم با 60 سال قبل قابل مقایسه نیست؛ آمریکا هم چنین است.

* آمریکایی پرابهت و ثروتمند 60 سال پیش امروز منفورترین جریان جهان است

امام جمعه مشهد در ادامه با بیان اینکه آمریکای امروز با آمریکای 60 سال قبل به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست افزود:‌ آمریکا تا 60 سال پیش با صلابت‌ترین و مفتخرترین و ثروتمندترین جریان روز زمین بود در حالی که امروز منفورترین جریان روی زمین است. امروز دولتمردان آمریکا در اسارت عده‌ای صهیونیست قرار گرفته‌اند و این اقلیت صهیونیست برای آنها تصمیم گرفته و اجرا می‌کند.

امروز آمریکا مقروض‌ترین ملت دنیا هستند در حالی که 60 سال پیش ثروتمندترین کشور دنیا بودند. چرا که 60 سال پیش آمریکا 40 میلیون جمعیت داشت اما امروز آمریکا 40 میلیون فقیر دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر امروز روزی را به عنوان نفرت از آمریکا در دنیا اعلام کنند بر روی کره زمین بزرگترین راهپیمایی به راه خواهد افتاد و اوج نفرت خود را همگان نسبت به آمریکا و صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان نوباوه‌های اسلام و ذخیره آینده دین برای امام زمان (عج) هستید و قطعا اقتدار امروز نتیجه 60 سال استکبارستیزی پدران و مادران شما است.

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول