اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

پیام قیام امام حسین(ع) فراتر از زمان و مکان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: قیام باشکوه امام حسین (ع) منحصر به آن زمان نیست بلکه این پیام پـیامى جاوید و ابدى است و فراتـر از محدوده زمان و مکان است.

پیام قیام امام حسین(ع) فراتر از زمان و مکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز ظهر امروز در دیدار با فرمانده و مسئولان سپاه دشتی اظهار داشت: قیام سیدالشهدا(ع) قیام در راه حق و حقیقت و جنگ حق و باطل و نهضت امام حسین(ع) یک نهضت امر به معروف و نهى از منکر بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی خاطرنشان کرد: عاشورا منشأ تحول تاریخ بود و تا عالم باقی است امواج پر تلاطم عاشورا همه جا را فراگیر خواهد کرد و در میان روزهای قدسی این روز نقطه عطف در تاریخ بشریت قرار گرفته است زیرا عاشورا نمایشی عظیمی از همه خوبی و تمامی اصول و فروع زندگی است.

مصلح افزود: درس اساسی مکتب امام حسین (ع) درس اسلام راستین است تا مردم را عملا به راه خدا بکشاند.

امام جمعه خورموج گفت: امام حسین (ع) با قیام خونین خود دین را احیاء کرد و ارکان دین را حیاتی تازه بخشید.

وی به تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: یکی از معجزات امام خمینی (ره) نهادسازی برای انقلاب بود و حضرت امام (ره) با ایجاد بسیج حضور مردم را در انقلاب نهادینه کرد.

فرمانده سپاه دشتی نیز دشمن شناسی در سطوح ملی و فراملی را یکی از وظایف پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و نظامی عنوان کرد.

مراد کاظمی با بیان اینکه سپاه پاسداران در دوران انقلاب احساس تکلیف‌مداری کرد، افزود: نهاد مقدسی که در اختیار سپاه قرار دارد بسیج مردمی است و یکی از ویژگی‌های بسیج اخلاص، روحیه شهادت طلبی و ایمان به خداست.

وی ادامه داد: افسران جبهه جنگ نرم دشمن، پاسداران،حلقه‌های شجره طیبه صالحین، مربیان و بسیجیان هستند و امروز ادای تکلیف می‌تواند نقش برجسته و بسیار مهمی در همه زمینه‌ها ایفا کنند.

کاظمی یادآور شد: امروز پاسداران، بسیجیان و آحاد ملت ایران اسلامی به جای پای شهدا گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/66001/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول