اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع ابتدایی

مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان در عنبرآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با شرکت 500 دانش‌آموز در عنبرآباد برگزار و نفرات راه‌یافته به رقابت‌های استانی معرفی شدند.

مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان در عنبرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، مهدی اقتداری رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با شرکت 500 دانش‌آموز در عنبرآباد برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور دانش‌آموزان در سه رشته دوی 100 متر، 200 متر، 800 متر، یک‌هزار و 500 متر، پرتاب وزنه و پرش طول و ارتفاع برگزار شد، 20 نفر از دانش‌آموزان که رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند برای مسابقات استانی انتخاب شدند.

اقتداری خاطرنشان کرد: در بخش دختران نجمه خالصی، رقیه پی‌پر، فاطمه افرا، فائزه روشنک و نسرین بامری به ترتیب در رشته‌های دوی 100 متر، 800 متر، یک‌هزار و 500 متر، پرتاب وزنه و پرش ارتفاع مقام نخست را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش پسران نیز محمدرضا خالصی، مهدی برهویی، آرمین مشایخی، علی‌اصغر اورنگی، آرمین سابقی و مهدی براهویی به ترتیب در رشته‌های دوی 100متر، 200 متر، 800 متر، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع و پرش طول رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/80005/ز/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول