اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان و خانواده هرمزگان:

توانمندسازی کانون‌های اجتماعی حوزه زنان دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های اجتماعی در حوزه زنان به عنوان هدف پیگیری و دنبال می‌شود.

توانمندسازی کانون‌های اجتماعی حوزه زنان دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیران عامل کانون‌ها و سمن‌های حوزه زنان استان در سالن جلسات حوزه  معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هدف دفتر امور بانوان و خانواده توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های اجتماعی حوزه زنان است.

وی سازمان‌های مردم نهاد و توجه به ظرفیت قوی این مجموعه‌ و ضرورت استفاده از ظرفیت این سازمان‌ها برای ارائه آموزه‌های فرهنگی و اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: این مهم  می‌تواند بسیاری از مشکلات را در این حوزه برطرف سازد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ادامه داد: با توجه به اینکه سازماهای مردم نهاد در بطن جامعه و از نزدیک با مردم سر و کار دارند بهتر می‌توانند مسائل مشکلات آنها را انتقال داده و در حل آنها مسئولان را یاری دهند. 

مشاور استاندار هرمزگان در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه ایجاد بستر لازم برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار امری ضروری است بر اتخاذ تدابیر ویژه توسط دستگاه‌های ذی‌ربط برای عرصه محصولات مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.

صیادی در پایان اظهار امیدواری کرد که حمایت از ایجاد تعاونی‌ها و صندوق‌های خرد روستایی در راستای اشتغالزایی و فعالیت اقتصادی  کشاورزی زنان سرپرست خانوار بتواند گام موثری در راستای خودکفایی و توانمندسازی مشاغل خانگی و صنعتی زنان سرپرست خانوار را فراهم کند.

انتهای پیام/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول