اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بانوان بسیجی

اجتماع زنان عاشورایی شوشتر برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور بانوان بسیجی اجتماع بزرگ زنان عاشورایی شهرستان شوشتر برگزار شد.

اجتماع زنان عاشورایی شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پیش از ظهر امروز مدرس حوزه علمیه شوشتر در این اجتماع باشکوه اظهار داشت: باید بدانیم که زنان عاشورایی به حضرت زینب تمسک می‌جویند و باید در همه رفتارها زینبی باشند.

حجت‌الاسلام عزیزالله وفایی نژاد افزود: بسیج بانوان باید در راستای معرفی و نقش حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا نقش‌آفرینی کند و وظیفه پیام رسانی این واقعه بزرگ را بر دوش کشیده و پیام بصیرت افزایی را در خانواده ابلاغ کند.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل بانوان عاشورایی در جامعه خاطر نشان کرد: بانوان عاشورایی باید نقش زینب‌وار خود را در جامعه حفظ کنند و در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گام برداشته و در راستای اصلاح حجاب جامعه تلاش نمایند.

وفایی‌پور تاکید کرد: ولایت پذیری و ولایت‌مداری حضرت زینب (س) باید بسیار مدنظر باشد، زیرا حضرت زینب (س) در طول مدت زندگی خود هیچ‌گاه از امام حسین (ع) جدا نشد و همیشه در محضر ایشان حضور داشت.

وی گفت: حضرت زینب (س)، اسوه شجاعت نگهداری از ارزش‌های والای کربلا و ثابت قدم در راستای ایستادگی بر ارزش‌های مقدس عاشورا است و باید در این باره شخصیت حضرت زینب (س) به مردم بهتر شناسانده شود.

این مدرس حوزه علمیه شوشتر افزود: باید تلاش کنیم تا پیام رسان فرهنگ عاشورا در خانواده باشیم و در این باره باید از توان زنان بسیجی استفاده شایسته‌ای شود.

وفایی‌پور خاطر نشان کرد: آنچه در شرایط کنونی از واقعه عاشورا به دست ما رسیده است، داشته‌هایی است که با تلاش حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) حفظ شده و به جامعه انتقال داده شده است.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول