اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌شعبانی:

دشمن امروز در موضع عجز و ناتوانی قرار دارد

خبرگزاری فارس: جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) گفت: در شرایط کنونی، دشمن در موضع عجز و ناتوانی قرار گرفته است.

دشمن امروز در موضع عجز و ناتوانی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار محمد شعبانی ظهر امروز در یادواره 23 شهید دهستان طرود در شاهرود اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص)، امت اسلام دچار انحرافی شدند که توسط اصحاب پیامبر و کسانی که دم از اسلام و سنت می‏زدند، رخ داد و این سنگ بنای اختلاف در امت اسلام شد.

وی با بیان اینکه این اختلاف در زمان امام علی(ع) باعث شهادت ایشان و در زمان امام حسن(ع) باعث صلح این امام همام شد، بیان داشت: بعد از مرگ معاویه و به تخت نشستن یزید که ظاهر و باطنش پلیدی و زشتی بود اما بر مسند رهبری حکومت اسلام جای گرفت، امام حسین(ع) سکوت را جایز ندانسته و به پا خواستند.

این کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی روز افزود: امام حسین(ع) برای جلوگیری از انحراف بیشتر امت اسلام، بیدار کردن جامعه به خواب رفته اسلام و احیای دین جد خود قیام کردند و در این راه برای اثبات حقانیت خود همه اهل بیتشان را نیز به معرکه کارزار وارد ساختند.

وی با اشاره به صبر امام حسین(ع) در راه قیام خود تصریح کرد: امام حسین(ع) در راه حفظ دین خدا، مصائب فراوانی را در روز عاشورا تحمل کردند تا دین جدش پا بر جای بماند و حفظ شود.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) بیان داشت: در ادامه نیز حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)، این رسالت را با تمام توان به دوش گرفتند و نشان دادند که باید در راه خدا صبر کرد.

شعبانی با اشاره به تحولات اخیر منطقه و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه افزود: در شرایط کنونی، دشمنان اسلام در موضع عجز و ناتوانی قرار گرفته‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری ما در پیچی تاریخی قرار داریم که با عبور از این پیچ، خواهیم توانست تمدن بزرگ اسلامی را در جهان برقرار کنیم و شاهد نابودی استکبار و اقمار آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید صبر و توکل به خدا داشته باشیم تا با عبور از این مرحله به وعده‏ای که خداوند متعال در مورد حکومت صالحان بر زمین داده است، برسیم.

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع) اضافه کرد: وارثان حقیقی زمین، مؤمنان هستند و باید تلاش کنیم و با بصیرت و هوشیاری این مسیر را بپیماییم.

این یادواره به همت پایگاه بسیج امام خمینی(ره) حوزه مقاومت نجف اشرف شاهرود و با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای طرود برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول