اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی نیروی هوایی ارتش:

خنثی‏سازی ترفندهای دشمن به برخورد آگاهانه نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید با ترفندها و توطئه‌های دشمنان با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، آگاهانه برخورد کرد.

خنثی‏سازی ترفندهای دشمن به برخورد آگاهانه نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، ناصر چیت‏فروش در یادواره شهدای دامغان اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان کاری بسیار پسندیده محسوب می‏شود، ولی مهم‏تر از همه این‏ها، آموزش آموزه‌های رزمندگان اسلام و راه و سیره شهدا و تقویت نسل جوان است.

وی اظهار داشت: خلبانان، کاری آسمانی و الهی انجام می‌دهند؛ چرا که از جانب خداوند برای پیشبرد اهداف پشتیبانی و تقویت می‌‌شوند.

سخنگوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ولایت و ولایت‏مداری تنها عنصری است که انسان را در دنیا و آخرت سالم نگه می‌دارد و باید با ایستادگی برابر استکبار به معنی واقعی کلمه مقاومت کنیم و این همان پیام اصلی شهداست.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا این است که خداوند را مسئول پشتیبانی از امت اسلامی از طریق فرشتگان وحی می‌دانند.

چیت‌فروش خاطرنشان کرد: همانطور که امام حسین(ع) و یارانشان، چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت هستند؛ شهدا هم شمع محفل بشریت هستند و جهان از نور ولایت آنها بهره می‌برد.

وی ادامه داد: به طور حتم، برگزاری این یادواره‌ها با موضوع تجلیل از شهیدان باعث بصیرت‏بخشی و بیداری هر چه بیشتر در جوامع اسلامی خواهد شد.

سخنگوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس و حماسه‏آفرینی‏های رزمندگان اسلام به فرهنگی غنی منجر شده که به عنوان فرهنگ پایداری در صحنه روزگار و تاریخ می‏توان از آن نام برد.

چیت‌فروش یادآوری رشادت‌ها و سلحشوری‌های شهدا را وظیفه همگان برشمرد و برگزاری این‏گونه یادواره‌ها را موجب تجدید قوا و تقویت روحیه رزمندگان دانست.

وی گفت: وظیفه هر فرد است که با توجه به شرایط کنونی آگاهی، بصیرت و معنویت را در خود ارتقا دهد و با حضور آگاهانه در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان موجبات تقویت نظام و نا ‌امیدی دشمنان را فراهم سازد.

سخنگوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: باید با ترفندها و توطئه‌های دشمنان با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، آگاهانه برخورد و امید دشمن را به یاس و ناکامی تبدیل کرد.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول