اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ترویج روحیه و فرهنگ بسیج موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ترویج روحیه و فرهنگ بسیج در جامعه را موجب اقتدار بیشتر کشور و نا امیدی دشمنان قسم خورده نظام دانست.

ترویج روحیه و فرهنگ بسیج موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع ورزشکاران، مربیان، روسا و نائب روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اراک اظهار داشت: روحیه و فرهنگ بسیج همچون سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان عمل می‌کند، چرا که همواره بسیجیان با زمان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه، همیشه در تمام صحنه‌ها حاضر و نقش خود را در برابر توطئه‌های بیگانگان به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام قادر به مقابله و محدود کردن قدرت اندیشه، معرفت و بصیرت بسیجیان سلحشور ایران اسلامی را ندارند، تصریح کرد: امروز دشمن از روحیه بسیج و بسیجی می‌ترسد و به خوبی می‌داند تا زمانی که این تفکر در ایران اسلامی جاری و ساری است آنها نخواهند توانست راه به جایی ببرند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: کار نیروی های بسیجی تنها در عرصه نظامی خلاصه نمی شوند بلکه این شجره طیبه توانایی درخشش و افتخار آفرینی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی و ... را دارد.

ابوحمزه با بیان اینکه ورزشکاران بسیجی نیز با درخشش در میادین مختلف ورزشی موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده‌اند، خاطر نشان ساخت: بسیج نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه‌های علمی و فرهنگی و ورزشی به رشد بسیار خوبی دست یافته و موجب افتخارآفرینی برای ایران عزیز شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان با پیروی از آرمان‌های امام راحل و شهیدان برای دفاع همه جانبه از ایران اسلامی آماده هستند تاکید کرد: بسیج با انعطاف پذیری، سازماندهی، ساماندهی، تلاش مضاعف و تبعیت کامل از ولایت فقیه به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد و در این راه استوار و با اقتدار عمل می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی برگرفته از تفکر عاشورا است، گفت: فرهنگ عاشورا و کربلا با پوست و خون مردم ایران عجین شده و این وجود فرهنگ و مکتب عاشورا بود که موجب پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمن شد.

ابوحمزه ادامه داد: عاشورا درس‌های بسیاری به بشریت آموخت که ملت ایران به خوبی این درس‌ها را فرا گرفت و به الگوی سایر کشورها تبدیل شد.

انتهای پیام/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول