اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان قزوین خبر داد

برگزاری دومین همایش حقوق‌‌دانان بسیجی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین از برگزاری دومین همایش حقوق‌‌دانان در این استان خبر داد.

برگزاری دومین همایش حقوق‌‌دانان بسیجی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای عالی سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین امروز با حضور حقوق‌دانان، فرمانده سپاه استان قزوین و معاون هماهنگ‌کننده سپاه برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشکر از مسئول قبلی این سازمان، مهدی بهرامیان به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج حقوق‌دانان این استان معرفی شد.

در این جلسه که متشکل از وکلا، قضات، حقوق‌دانان و کارشناسان حقوقی بود، پیرامون اهداف و برنامه‌های شورای عالی قشر بحث و گفت‌وگو شد.

سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسه افق کاری این قشر را وسیع و کارآمد برای نظام و انقلاب توصیف و در حمایت و تقویت هرچه بیشتر این سازمان تأکید کرد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان قزوین با تشکر از حضور اعضای شورا و مسئولان سپاه این استان بیان کرد: تقویت دفاتر و کانون‌های بسیج حقوق‌دانان استان قزوین، فعال شدن شورای عالی قشر و شورای تفکر به طور منظم و استفاده راهبردی از این جلسات در راستای برنامه‌های هدفمند این سازمان است.

بهرامیان ادامه داد: امسال به مناسبت روز قشر و سالروز تصویب قانون اساسی همایشی به همین منظور در سالن اجتماعات دادگستری در روز یکشنبه 12 آذرماه ساعت هشت صبح با حضور حقوق‌دانان بسیجی استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77002/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول