اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

مجمع حقوق‌دانان نیکوکار راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: این نهاد برای بررسی و رسیدگی به وضعیت حقوقی مددجویان، اقدام به ایجاد تفاهم‌نامه دو طرفه با دستگاه قضایی استان کرده است.

مجمع حقوق‌دانان نیکوکار راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور هدف از راه‌اندازی مجمع وکلا و حقوق‌دانان نیکوکار را توانمند‌سازی خانواده‌های مددجو در بعد مباحث حقوقی عنوان کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی این کانون، دسترسی به حقوق‌دانان و فعالان عرصه‌های حقوقی برای تمام مددجویان از جمله مددجویان شهرستان‌ها آسان می‌شود و دیگر برای حل مشکلات حقوقی نیاز به رفت و آمد به مرکز استان نخواهد بود.

حسین‌پور در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای این طرح گفت: در این خصوص فرم‌هایی تهیه و در اختیار وکلای دادگستری عضو کانون و مرکز مشاوران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اکثر وکلای دادگستری در جهت قبول پرونده‌ها و مشاوره‌های معافیتی مددجویان اعلام آمادگی کردند، افزود: تاکنون از 150 نفر وکلای فعال استان، بیش از 100 نفر از آنان برای مشارکت در این طرح خداپسندانه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی از دیگر اقدامات در جهت ساماندهی به وضعیت حقوقی مددجویان را انعقاد قرارداد با سازمان بسیج حقوق‌دانان استان عنوان کرد و گفت: با انعقاد این قرارداد از پتانسیل این حقوق‌دانان نیز حداکثر استفاده برده می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول