اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

گلباران قبور مطهر شهدا در کازرون

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و جمعی از مسئولان این شهرستان قبور مطهر شهدای کازرون گلباران شد.

گلباران قبور مطهر شهدا در کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون امروز در حاشیه مراسم باشکوه گلباران قبور مطهر شهدا در کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره یک‌هزار و 100 شهید به خون‌خفته کازرون در سخنانی اظهار داشت: امروزه شهدا برگردن همگی ما حق دارند بنابراین باید طوری رفتار کنیم که در عمل خود شرمنده آنها نشویم و همواره ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

غلامرضا شرفی افزود: شهدا با تکیه بر روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری، خانواده و زندگی خود را رها کرده و به عرصه‌های دفاع مقدس پیوستند و با تأسی از ائمه اطهار(ع) این روحیه را تقویت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در ادامه گفت: از آنجایی که خاستگاه بسیج محرمی و عاشورایی است بنابراین تقارن هفته بسیج با سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) باعث شده است که برنامه‌های بسیج در این هفته رنگ و بوی عاشورایی به خود گیرد.

شرفی اضافه کرد: بسیج از زمان تشکیل تاکنون با کمبود امکاناتی که داشته، عاشورایی عمل کرده و در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی با سرافرازی ایستاده است.

وی در ادامه به اجرای 147 برنامه محوری در طول هفته بسیج در شهرستان کازرون اشاره و تصریح کرد: این برنامه‌ها با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست‌های بصیرتی کانون فرهنگیان، ورزشی و رزمی در این شهرستان ادامه دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم باشکوه، بسیجیان و مسئولان کازرون در صف‌های منظم و نوحه‌گویان قبور مطهر شهدای این شهرستان را با گلاب شست‌وشو دادند.

انتهای پیام/2448/ع/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول