اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در گفتگو با فارس خبر داد

برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی مستقر در آبادان و خرمشهر

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر از برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی مستقر در آبادان و خرمشهر از مجموعه برنامه‌های روز نیروی دریایی خبر داد.

برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی مستقر در آبادان و خرمشهر

سعید موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: حضور نیروی دریایی در صحنه‌های نبرد زمینی و حماسه‌هایی که تفنگداران و تکاوران این نیرو در حفظ شهرهای آبادان و شکستن محاصره دریایی آن، در اوایل جنگ تحمیلی حماسه آفریدند، به ویژه در مقاومت چهل و چند روزه رزمندگان اسلام در خرمشهر قهرمان نیز شایان تقدیر است.

وی افزود: اجرای مانورهای متعدد و به نمایش گذاشتن توان رزمی ـ عملیاتی در منطقه استراتژیک خلیج فارس، در مقاطع حساس دوران دفاع مقدس و پس از آن، نشان دهنده حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حاکمیت آن بر آب‌های خلیج فارس است.

ناخدای عرشه و جانشین فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های روز نیروی دریایی در شهرستان تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متعددی نظیر دیدار با خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان پایور و خانواده‌های آنها و برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی مستقر در آبادان و خرمشهر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پایان گفت: باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ هشت ساله تحمیلی را گرامی داشت و در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل جوان امروز به خوبی کوشید.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول