اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری کرسی‌آزاد در دانشگاه آزاد و پیام نور کرمانشاه

خبرگزاری فارس: کرسی آزاد‌اندیشی بسیج دانشجویی با موضوع اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد کرمانشاه و با موضوع دانشجوی سیاسی، آری یا نه؟ در دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی‌آزاد در دانشگاه آزاد و پیام نور کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرسی آزاد‌اندیشی بسیج دانشجویی با موضوع اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد کرمانشاه و با موضوع دانشجوی سیاسی، آری یا نه؟ در دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه برگزار می‌شود. 

 بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کرسی آزاد‌اندیشی که می‌فرماید فکر کنید، بگویید، بنویسید، در مجامع منعکس کنید‌ آن کرسی‌های آزاد‌اندیش را که من صد بار، با کم و زیادش، تاکید کردم، راه بیندازید و اینها را آنجا بگویید، این می‌شود که وقتی یک فضای گفتمانی به وجود آمد، همه در آن فضا فکر می‌کنند، جهت‌گیری پیدا می‌کند و در آن فضا فکر می‌کنند و این همان چیزی است که شما می‌خواهید.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه با توجه به مقوله آزاد‌اندیشی در حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در فضاهای حوزوی و دانشگاهی به مناسبت روز دانشجو برنامه کرسی آزاد‌اندیشی را با موضوع "دانشجوی سیاسی، آره یا نه؟"در تاریخ 13 آذر ماه ساعت 10 صبح در تالار شهید بهشتی با داوری دکتر عبدالله گنجی برگزار خواهد کرد.

 و همچنین  بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در راستای مطالبه جدی مقام معظم رهبری در خصوص کرسی‌های آزاد‌اندیشی به مناسبت روز دانشجو 16 آذر ماه برنامه کرسی آزاد‌اندیشی با موضوع "اقتصاد مقاومتی"در تاریخ 13 آذر ماه 91 ساعت 14 در سالن آمفی تئاتر علامه امینی با داوری دکتر عبدالله گنجی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول