اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان انار:

ایثار و شهادت تنها راه مبارزه با استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان انار گفت: تنها راه غلبه بر کبر و دشمنی‌های تمام‌نشدنی جهان استکبار و دولت‌های کفر و الحاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ایثار و شهادت تنها راه مبارزه با استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در‌ آیین یادواره شهدای شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به جایگاه رفیع مقام شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهادت منتهای آرزوها و بالاترین و عالی‌ترین امید پیامبران الهی‌، ائمه‌ اطهار (ع) و اولیای الهی است. 

وی افزود: شهادت باب رحمت خاص پروردگار است که به فرموده امام فضائل‌ امیرالمومنان علی (ع) «جهاد و شهادت درب رحمتی است که خداوند نه بروی همه اولیاء‌ بلکه به روی خواص اولیای‌ خود‌ باز می‌فرماید».

ابراهیمی خاطرنشان کرد: فتح باب شهادت عنایت ویژه خداوند بر ملت ولایت‌مدار و محب اهل‌بیت (ع) ملت ایران بود که امام خمینی (ره) ‌در دعای ویژه خود از خداوند خواست این باب و در رحمت را بر روی ملت ایران نبندد.

وی با قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا‌، فرزندان شهید را افتخار ملت ایران بلکه افتخار جهان تشیع نامید و تنها راه غلبه بر کبر و دشمنی‌های تمام نشدنی جهان استکبار و دولت‌های کفر و الحاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

ابراهیمی تصریح کرد: آن چه در‌ سال‌های پس از انقلاب اسلامی ما را در برابر دشمنان همیشه پیروز و قدرت برتر نگه داشت و در آینده نیز می‌تواند ملت ‌و کشور ما را در برابر همه توطئه‌ها بیمه کند و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی‌ را برای ما نگه دارد، حفظ روحیه شهادت در ملت است.

انتهای پیام/80017/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول