اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران

تیم شهرداری ارومیه میزبان قدرتمند خود را شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه شامگاه امروز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران،‌ در شهر ورامین بر میزبان قدرتمند خود غلبه کرد.

تیم شهرداری ارومیه میزبان قدرتمند خود را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران،‌ با نتیجه سه بر دو بر متین ورامین غلبه کرد.

تیم شهرداری ارومیه ست‌های اول و دوم این دیدار را با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 21 به نفع خود به پایان برد و دو بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما تیم متین ورامین ست‌های سوم و‌ چهارم را با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 به سود خود رقم زد تا بازی دو بر دو مساوی شود.

ست پنجم این دیدار نیز با نتیجه 15 بر 13 به سود شهرداری ارومیه به اتمام رسید و تیم ارومیه در نهایت این بازی را سه بر دو پیروز شد.

تیم شهرداری ارومیه هشت بار در فصل گذشته و دو بار در این فصل در ست‌های پنجم شکست خورده بود و در دو سال گذشته هیچگاه موفق به پیروزی در این ست نشده بود و با این پیروزی،‌ طلسم شکست این تیم در ست‌های پنجم شکسته شد.

تیم متین ورامین با کسب یک امتیاز این دیدار، با 19 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند و تیم شهرداری ارومیه با وجود پیروزی و کسب دو امتیاز این دیدار، با یک رده سقوط به جایگاه هفتم جدول رده‌بندی رسید.

قضاوت این دیدار را حمید راهجردیان با کمک نادر انصاری عهده‌دار بود و امیدوار حاتمی برای امر نظارت در سالن حضور داشت.

سعید معروف، سعید مصطفی وند، امیر برزگری، ایرج میکائیل‌زاده، علیرضا نادی، بهرام فرید، فرهاد پیروت‌پور، احسن‌الله شیرکوند، رناتو داسیلوا و محمد محمدکاظم در ترکیب تیم شهرداری ارومیه حاضر بودند و دراگان جورجویچ هدایت این تیم را بر عهده داشت.

مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار، محسن عندلیب، میکائیل تاجر و نیکلای نیکولف نیز از حاضران در ترکیب تیم متین ورامین بودند و مصطفی کارخانه سرمربیگری این تیم را عهده‌دار بود.

تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر والیبال، روز یکشنبه دوازدهم آذر در سالن غدیر ارومیه به مصاف تیم صدر جدولی پیشگامان کویر یزد خواهد رفت.

نتایج سایر رقابت‌های امروز به شرح زیر است:

شهرداری تبریز 1 – پیشگامان کویر یزد 3

کاله مازندران 3 – جواهری گنبد 1

باریج اسانس کاشان 3 – آلومینیوم المهدی بندرعباس 1

نوین کشاورز تهران 0 – پیکان تهران 3

سایپای البرز 3 – میزان مشهد 1

انتهای پیام/61008/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول