اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه بازی نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان

این نفت جان شعله‌ور شدن ندارد

خبرگزاری فارس: در هفته شانزدهم لیگ برتر، عصر چهارشنبه دو تیم فوتبال نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت نفت آبادان با کسب تساوی نشان داد که جان شعله‌ور شدن ندارد.

این نفت جان شعله‌ور شدن ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بعد از ظهر چهارشنبه تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت یداله جهانبازی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان برنده‌ای نداشت و دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

این دیدار که از ساعت 15:15 آغاز شد تیم صنعت نفت را با ترکیب حبیب دهقانی، محمد زبیر نیک نفس، سجاد مشکل‌پور، والری الکسانیان، عباس مرداسی، حسین بغلانی، دیه‌گو جفرسون ملو ("7علی ممبینی)، مهدی دغاغله، محمد مهدی الهایی("46 رسول نویدکیا)، رضاخالقی‌فر ("74سعید حلافی) و روح‌الله عرب به میدان برد.

تیم ذوب آهن را نیز ترکیب دارکو بوژوویچ، محمد صلصالی، سپهر حیدری، حمید شفاعت، بهمن مالکی ("77احمد محمد پور) فرشاد بهادرانی ("64هوگو ماچادو) سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی پیام صادقیان در میدان همراهی کردند.

در دقایق ابتدایی این دیدار دیه‌گو جفرسون ملو، بازیکن برزیلی تیم صنعت نفت در محوطه جریمه حریف با برخورد به مدافعان مصدوم شد و در هفتمین دقیقه از بازی خارج شد تا تفکرات هجومی آلفردو بر هم بریزد.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز رضا خالقی‌فر فرصت مسلم گلزنی را در مقابل دروازه از دست داد اما در نیمه دوم نفتی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بارها در محوطه جریمه حریف حاضر شده و ایجاد خطر کردند.

در این حملات و در محوطه جریمه چندین بار توپ به دست بازیکنان ذوب آهن برخورد کرد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و در دقیقه 59 بازی پیام صادقیان بازیکن ذوب آهن روی یک ضد حمله سریع در پشت دفاع نفتی‌ها صاحب توپ شد و پس از تک به تک شدن با حبیب دهقانی موفق شد ذوبی‌ها را یک بر صفر جلو بیاندازد اما این گل توسط روح‌الله عرب روی ارسال زیبای مهدی دغاغله در دقیقه 72 پاسخ داده شد.

داور این دیدار به  سجاد مشکل‌پور از تیم صنعت نفت و به مهدی رجب‌زاده و پیام صادقیان از تیم ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

در آغاز بازی حدود یک‌هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند و این تعداد در آغاز نیمه دوم بازی به 2 هزار و 500 نفر هم رسید که با نتایج ضعیفی که آبادانی‌ها کسب کردند و با توجه به اینکه در این دیدار بلیط فروشی نیز انجام نشد استقبال کم تماشاگران از این بازی قابل پیش‌بینی بود.

اسکوربورد ورزشگاه آبادان به‌دلیل بارندگی‌های اخیر شهر آبادان دچار مشکل بوده و در این بازی خاموش بود که این موضوع در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

از نکات جالب این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفتن محمد مهدی الهایی پس از 10 بازی بود و همچنین ابوذر رحیمی مدافع نفتی‌ها نیز در لیست 18 نفره حضور نداشت. 

انتهای پیام/72001/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول