اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

بازیکنان خوبی در نیم فصل دوم به تیم اضافه می‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قصد دارم بازیکنان خوبی در نیم فصل دوم به تیم ذوب‌آهن اضافه کنم تا بتوانیم نتایج لازم را در آینده کسب کنیم.

بازیکنان خوبی در نیم فصل دوم به تیم اضافه می‌کنم

فرهاد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ما در بازی با تیم آلومینیوم از لحاظ فنی بازی را برد، اما تنها از لحاظ نتیجه بازی را باخت که این به عدم شناخت من در ارنج کردن تیم در نیمه نخست بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: اما با تغییرات در نیمه دوم توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بیشتر جریان بازی نیز در اختیار تیم ما بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: گاهی اوقات در فوتبال یک تیم از کم‌ترین موقعیت خود استفاده می‌کند و بازی را می‌برد، اما تیم مقابل هر چه می‌زند به در بسته می‌خورد که در بازی با تیم آلومینیوم نیز همین شرایط برای تیم ما رقم خورد که نشان می‌دهد باید در بازی‌های آینده تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه تفاوت‌هایی میان تیم شما و تیم کربکندی وجود دارد، افزود: من با شرایط گذشته تیم ذوب‌آهن و سر مربیگری کربکندی در این تیم کار ندارم من تنها می‌توانم به عنوان یک مربی و کارشناس در حال حاضر این را بگویم که مشکل من در بازی با آلومینیوم عدم شناخت نسبت به تیم به ویژه در نیمه نخست بود و شهامت این را هم دارم که بگویم در این نیمه خوب نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: تیم ما به طور قطع در بازی‌های خارج از خانه در آینده نتایج بهتری کسب می‌کند و به طور حتم سعی می‌کنیم در نیم فصل بازیکنانی به تیم اضافه کنیم که در حد و اندازه‌های ذوب‌آهن باشند.

کاظمی متذکر شد: تیم آلومینیوم از تک موقعیت خودش در بازی برابر ما استفاده کرد و من هم از تمام مردم اصفهان بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تماشاگر چه صد نفر بیاید چه پانصد نفر یا بیشتر ما باید خوب نتیجه بگیریم تا هواداران هم به تبع بازی خوب تیم ما و نتیجه‌گیری در آینده ورزشگاه را پر کنند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول